رسته‌ها

سیاحت غرب: سرگذشت ارواح پس از مرگ

سیاحت غرب: سرگذشت ارواح پس از مرگ
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 11 رای
این کتاب ماجرای پس از مرگ و عالم برزخ را به صورت داستانی روایت می‌کند. نویسنده، داستان را بر اساس روایات امامان شیعه درباره عالم برزخ نگاشته است. کتاب مزبور پس از چاپ مورد استقبال واقع شد و بارها از سوی ناشران مختلف منتشر شده است. نویسنده، کتاب را به عنوان گزارش‌های برزخی خود معرفی کرده و آن را از زبان اول شخص روایت کرده است. نثر کتاب متعلق به اوایل سده چهاردهم هجری شمسی بوده و در آن از عبارات عربی و دینی فراوانی استفاده شده است. در متن کتاب آیات و احادیث ترجمه نشده‌اند.
ماجرا از زبان شخصی روایت می‌شود که از دنیا رفته است و از زمانی شروع می‌شود که راوی داستان می‌میرد. بعد از غسل میت و کفن و دفن، راوی ماجرای سوال قبر را تعریف می‌کند. و پس از آن به فشار قبر اشاره می‌کند. بخش‌های مختلف کتاب براساس مطالبی تنظیم شده که در احادیث درباره عالم برزخ آمده است. مواردی مثل عذاب قبر، کیفر برخی از اعمال، ملاقات با بعضی از اموات،.. در متن داستان گنجانده شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
284
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ناتالی
ناتالی
1400/02/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاحت غرب: سرگذشت ارواح پس از مرگ

تعداد دیدگاه‌ها:
4
نقاشی روی جلد شبیه کارهای باب راس است. کتاب علامه مجلسی حلیه المتقین هم در فصل آخر نقش فیلم ترسناک را بازی میکرد. در فصل دو یا سه هم نقش یک نوع دیگر فیلم.

وقتی ما بچه بودیم هنوز خبری از هری پاتر و ارباب حلفه‌ها و دارن شان و ... نبود. تنها فانتزی موجود دم دستمون همین کتاب بود. هر قسمت کتاب را که می‌خوندم چندتا چیز ترسناک هم با قدرت تخیلم بهش اضافه میکردم با آب و تاب برای دوستام تعریف میکردم که قراره اون دنیا این بلاها سرتون بیاد. و از اینکه میتونستم اینطوری بترسونمشون خیلی لذت می بردم. به گمانم نویسنده کتاب هم در همین حال و هوا بوده
سیاحت غرب: سرگذشت ارواح پس از مرگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک