رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سه نمایشنامه
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
کتاب سه نمایشنامه‌ی معاصر نوشته‌ی پژمان پروازی، مجموعه‌ای از نمایشنامه‌ها با عنوان‌های "یک داستان مجزا"، "مهمانی" و "آقای توک" است.
یک داستان مجزا، در سه پرده تنظیم شده و شخصیت‌های آن را دو پرسوناژ مرد و زن که آقا و بانو نامیده شده‌اند، تشکیل می‌دهند، اما در واقع هر پرده شاهد یک داستان متفاوت با دو انسان دیگر هستیم که در قالب آقا و بانو، یک قسمت مشترک از زندگی‌شان را به صحنه می‌آورند. مهمانی، نمایشنامه‌ی معمایی جنایی پر از تعلیق و هیجان است و پنج شخصیت در آن ایفای نقش خواهند کرد. آقای توک، نماینده‌ی تمام انسان‌های امروزی است که خارج از چارچوب و قالب‌هایی مثل جنسیت، نژاد، زبان، ملیت و غیره، در میان زندگی پرهیاهوی دیجیتال و مدرن به جستجوی هویت خود می‌پردازد و با استفاده از منولوگ‌های حاصل از جریان سیال ذهنی، آن را به چالش می‌کشاند.
در دوران حاضر که به علت اپیدمی ویروس کوید نوزده و به لحاظ رعایت سلامتی انسان‌ها ، ارتباطات محدود شده و اجرای نمایش صحنه‌ای به ندرت امکان پذیر است، با اجرای آنلاین نمایش علاوه بر زنده نگاه داشتن این هنر دیرینه و ارزشمند، می‌توان لحظات مفرحی را برای همنوعان خویش فراهم ساخت تا این مرحله از زندگی را با آرامش بیشتری سپری نمایند. این کتاب که شامل سه نمایشنامه است، به لحاظ وجه تشابه‌شان جهت اجرا به شکل وبینار، قابل اجرا می‌باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1399/11/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سه نمایشنامه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سه نمایشنامه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک