رسته‌ها
فکاهیون - شماره 88 - اردیبهشت 1368
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 4 رای
سرمقاله:
دروغ انواع و اقسام دارد یکی از آنها دروغ شاخدار است که فی الواقع بنده قصد دارم در رابطه با دروغ اخیرالذکر برایتان قلم فرسایی کنم:
به عقیده بنده‌زاده و اکثر دروغ شناسان حرفه‌‌ای و غیرحرفه‌‌ای به چهارمین نوع دروغ، دروغ شاخدار گویند و لذا بنده مجبورم انواع دروغ را به ترتیب قد! بیان کنم تا به دروغ چهارم که همان دروغ شاخدار است، برسم!
یک نوع دروغ این است که من دروغ بگویم و شما متوجه نشوید که من دروغ میگویم! نوع دوم این است که من دروغ بگویم و شما متوجه شوید که من دروغ میگویم! و اما دروغ سوم این است که من دروغ بگویم، شما متوجه شوید که من دروغ میگویم و من هم واقف هستم که شما میدانید که من دروغ میگویم! و اما دروغ چهارم این است که من دروغ بگویم، شما متوجه شوید که من دروغ می‌گویم، منهم متوجه هستم که شما ملتفت هستید که من دروغ می‌گویم و شما هم میدانید که من میدانم که شما میدانید من دروغ میگویم! …
به این نوع دروغ که عرض کردم، دروغ شاخدار میگویند این دروغ وسیله دست سردمداران کاخ سفید و دیگر کاخ‌های مشابه استکباری است که با استفاده از آن همواره از حقوق بشر و حق آزادی زبان و بیان و قلم دفاع می‌کنند و خود را مدافع بلامنازع بشر در روی زمین میدانند.
در حالی که خودشان خوب می‌دانند که ابناء بشر دریافته‌‌اند که تمام این حرفها دروغ است و بشر و حقوق بشر و جان و مال انسانها در مقابل مطامع و اهداف سودجویانه و استکبار گرانه آنها پشیزی ارزش ندارد و به تجربه ثابت شده هر گاه که منافع این بشردوستان به خطر بیفتد، با انواع سلاح‌های بشردوستانه چه بلاهائی که به سر بشر نمی‌آورند! و حق بشر را با جنایات ننگین شان کف دستش نمی‌گذارند؟
جنایات آمریکا در گرانادا و آرژانتین و السالوادور و نیکاراگوئه، و آفریقای جنوبی و شقاوت اروپاییان در چاد و لبنان و فالکلند و و و… نمایانگر اقدامات بشردوستانه این حامیان بشر و دایه‌های دلسوزتر از مادر است!
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
36
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mahjoob
mahjoob
1399/02/12
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فکاهیون - شماره 88 - اردیبهشت 1368

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فکاهیون - شماره 88 - اردیبهشت 1368
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک