رسته‌ها
انقلاب و تعلیم و تربیت
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 14 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 14 رای
زن‍دگ‍ی‌ن‍ام‍ه و ب‍ررس‍ی روش‍ه‍ای آم‍وزش‍ی م‍اک‍ارن‍ک‍و

هر کسی که در قلمرو آموزش و پرورش بکار و فعالیت اشتغال داشته باشد مالا" شیفته و مجذوب تجارب آنتون ماکارنکو مربی برجسته اتحاد شوروی و همچنین مهارت خارق العاده ابداعات و روشهای وی در زمینه تعلیم و تربیت خواهد گردید. ماکارنکو تمامی دوران حیات پربارش را وقف آموزش و پرورش نسل جوان‌تر نمود و سیستم خاصی بصورت گروهی برای تربیت اطفال ابداع کرد و هم او خود به تنهایی قادر بود به نحو احسن از این شیوه بهره گیرد.
سرانجام با برخوردی از تجاربی که کسب کرده بود توانست کتابهای ارزنده‌اش: "راهی بسوی زندگی" ، " زیستن را بیاموزیم" و بالاخره "کتابی برای پدران و مادران" را به رشته تحریر کشد که تالیفات وی در نهایت با اقبال فراوان مردم، در اتحاد شوروی و در خارج از آن مواجه شد و به زبان‌های مختلف نیز ترجمه گردید.
عقاید و افکار شخصیت‌های موجود در تالیفات و نوشته‌های ماکارنکو که از مسائل و معضلات تعلیم و تربیت نشات میگیرند ، یک بار دیگر این نکته را به اثبات می‌رسانند که هنر تدریس تا حد زیادی به شخصیت و منش انسان بستگی پیدا می‌کند و اینکه شخصیت فرد معلم نیز با برخورداری از خاصیت اصلاح‌پذیری، با وظایفی که انجام می‌دهد ، به پیش می‌رود و جلا می‌یابد. به هر تقدیر زندگی ماکارنکو آمیزه‌ای بود از ایثار و کار و تلاش انسانی که هر فکر و احساس وی به آینده مرتبط میشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
337
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mahjoob
mahjoob
1399/01/25
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انقلاب و تعلیم و تربیت

تعداد دیدگاه‌ها:
1
خدمت دوستانی که به متن کردن (txt) تصاویر اسکن شده (OCR) علاقمند هستند، عرض کنم که:
فونتی که این کتاب با آن چاپ شده است در پروسه OCR کردن Google Drive حدود 98 تا 99 درصد و گاهاً 100 درصد دقت دارد. البته نباید فراموش کرد که Dpi و شدت پررنگی حروف فایلهای ورودی که در "گوگل درایو" آپلود میشوند مهم هست. این دو مورد هر چه بالاتر باشند، میزان خطا در پروسه OCR کمتر خواهد بود.
ترجیحا فایل‌های ورودی با Dpi 600 مجازی باشند، به این معنا که تصاویر با Dpi 300 اسکن شوند و در خروجی برنامه‌های ویرایشگر مانند ScanTailor و یا Skan Kromsator "دی.پی.آی" فایل خروجی روی 600 تنظیم شود.
انقلاب و تعلیم و تربیت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک