رسته‌ها

علم الاشیاء - برای سال ششم دبستان 1343

علم الاشیاء - برای سال ششم دبستان 1343
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 22 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 22 رای
این کتاب طبق رای 1061 شورای عالی فرهنگ، مورخ 1342/8/26 و رای شماره 1064 مورخ 1342/11/29 از نظر شیوه خط فارسی و از نظر مطالب در سازمان کتابهای درسی ایران، بررسی و تصحیح شد و در چاپخانه سپهر به چاپ رسید.

برخی از مباحث کتاب:
بدن انسان
استخوان
ساختمان استخوان
ماهیچه ها
دستگاه گوارش
دستگاه گردش خون
و...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
146
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1398/11/10
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی علم الاشیاء - برای سال ششم دبستان 1343

تعداد دیدگاه‌ها:
5
سلام کسانیکه کتاب های درسی قدیمی از دهه(۱۳۱۰ تا ۱۳۸۰) رو چه به صورت پی دی اف و چه به صورت چاپی دارند به من پیام دهند
جناب آقای اشکان
با سلام، همانگونه که مستحضر می باشید، کتاب های درسی قدیمی، میراث نظام آموزشی این کشور و یادگار استادان و معلمانی است که در طی سالیان قبل با همت و تلاش خود، این کتاب ها را برای تعلیم نسل های مختلف این سرزمین تالیف کرده اند و شایسته است که این میراث گرانقدر به نحو احسن جمع آوری و برای نسل های فعلی و آینده، در فضای مجازی حفظ گردد.
آیا امکان دارد که هدف از درخواست خودتان را برای کاربران سایت هم بیان بفرمایید. / با تشکر
[quote='mokhtariski']نمردیم و چشم ما به جمال یکی دیگر از کتاب‌های درسی دوران کوکی‌مان روشن شد. علم الاشیاء که ما کودکان آن دوران آن را علمشیا(با فتحه بر روی م) می‌نامیدیم. من در سال 1349 در ششم دبستان درس می‌خواندم و در واقع سال تحصیلی 49-50 پایان عمر این کتاب را نیز رقم زد چون بعد از ما ششم دبیرستان منحل شد و نظام جدید آمد و نظام جدیدی‌ها به جای کلاس ششم به اول راهنمایی رفتند و کتاب‌ علم‌الاشیا جای خود را به کتاب علوم داد که هم زیباتر بود و هم به‌روزتر . به هرحال دست آپلود کننده‌ی محترم مهسای گرامی درد نکند که ما را به یاد خاطرات دوران کودکی انداخت که چون پلک زدنی سپری شد.[/quote]
جالب بود ، نمیدونستم تا آخر دهه چهل کتاب "علم الاشیا" تدریس میشد ، فکر میکردم این عنوان مربوط به قبل از دهه بیست باشه
با سلام و تشکر
از زحمت mahsaa ممنونیم
انشالا دوستان همت کنند تا فارسی سوم و چهارم دبستان بویژه سالهای 55 تا 57 ، با کیفیت خوب - که حتما فراوانتر از این کتاب در دسترس است- هم زودتر در این سایت قرارگیرد.
نمردیم و چشم ما به جمال یکی دیگر از کتاب‌های درسی دوران کوکی‌مان روشن شد. علم الاشیاء که ما کودکان آن دوران آن را علمشیا(با فتحه بر روی م) می‌نامیدیم. من در سال 1349 در ششم دبستان درس می‌خواندم و در واقع سال تحصیلی 49-50 پایان عمر این کتاب را نیز رقم زد چون بعد از ما ششم دبیرستان منحل شد و نظام جدید آمد و نظام جدیدی‌ها به جای کلاس ششم به اول راهنمایی رفتند و کتاب‌ علم‌الاشیا جای خود را به کتاب علوم داد که هم زیباتر بود و هم به‌روزتر . به هرحال دست آپلود کننده‌ی محترم مهسای گرامی درد نکند که ما را به یاد خاطرات دوران کودکی انداخت که چون پلک زدنی سپری شد.
علم الاشیاء - برای سال ششم دبستان 1343
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک