تحریم دو حکم حلال
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب سیاوش 110،بنده عرض کردم مشروعیت نداشت نه مقبولیت.از این لحاظ مشروعیت نداشت زیرا پیامبر بر اساس دستور الهی و طبق وحی که به ایشان رسید جانشین و وصی خویش را در غدیر خم تعیین نمود.حال بماند که مقبولیت عمر نیز با خدع
تحریم دو حکم حلال
بسم الله الرحمن الرحیم
حکم حکومتی را کسی می دهد که با مشروعیت و مقبولیت جامعه اسلامی به حکومت رسیده باشد.جناب عمر خطاب فاقد مشروعیت به عنوان حاکم جامعه اسلامی بود پس در نتیجه حکم حکومتی ایشان نیز اعتباری ندارد.
در مورد سست شدن مبانی خانوا