رسته‌ها

آخرین دیدگاه‌ها

10 . همانطور که عرض کرده بودم من چندان مایل نیستم بحث را کش بدهیم . سکوت از طرف شما نشانه ی بی اساس بودن نظرات من تلقی خواهد شد نه عدم توانایی پاسخ گویی شما دوست عزیز . متشکرم .
9. میفرمایید : [در پایان باید به این مهم نیز اشاره نمایم، دوست محترم جناب چکاد اگر میبینی دیگران برخلاف شما زیاد علاقه ای به لفاظی و گوشه و کنایه زدن و بازی با قلم و نثری معکوس ندارند دلیل بر این نیست که چیزی از آن نمیدانند، بلکه رعایت بح
فرموده اید : [ شاید شما بتازگی از زبان پورپیرا شنیدید که تخت جمشید کامل نبوده ولی بسیاری از محققین بر این موضوع آگاهی داشتن و به آن نیز اشاره نمودن، وقتی میگوییم دروازه نیمه تمام(ضلع شمال شرقی صفه پارسه) یعنی پایان نیافته!! وقتی اسم ای
7 . جالب است ، می فرمایید : [ جناب چکاد من سالها پیش نظرات پورپیرا رو خوندم و مستند تختگاه هیچکس ایشان رو دیدم ولی هنوز که هنوزه برخی از ادعاهات ایشون رو در ذهن دارم ] سال ها پیش خوانده اید ؟؟؟ برخی ؟؟؟؟؟ در ادامه فرموده اید : [ پورپی
6 . فرموده اید : [جناب چکاد پیش از هرچیز باید عنوان داشت که چه بسا بسیاری از پشت کوه آمدند و علم و دانش بیشتری در باب تاریخ و مبحث باستان شناسی داشته اند، و از پشت کوه آمدن دلیلی بر ناآگاهی فرد نیست نوع بیان و درک طرف از موضوع مورد بحث اس
5 . فرموده اید : [اگر سرهم کردن افتخارات بد است که مشخص است بدجور گلوی مبارک رو این موضوع می فشارد خود دم از فلسفه دانی و نشستن با این و آن گفتار بزرگان ،و ردیف کردن آن برای دیگران آن هم بی اساس که کاملا نشانه تمایلات نارسیسیسم گونه شخص ر
اما ادامه داده اید : [....همان صفحه ای_ از کتاب از زبان داریوش _ که از اول تا به آخر با لفاظی و چاپلوسی و تملقات بی اساس که مشخصا باید از آن مورخین نان به نرخ روز خور غربی باشد نه شما ، در حمد و صناگویی و بزرگداشت کورش و داریوش و خشایار و
4 . درباره ی منفعت طلبی پورپیرار . سوای آنچه به نیش و به نوش نثار من کرده اید ، آنچه در باب منفعت طلبی پورپیرار فرمودید قابل تامل است منتها همه ی حرف من این بود که شایسته نیست به طور قطعی کسی را منفعت طلب یا ... دانست . آیا شما همه ی تاریخ
جالب ترین قسمت اما اینجاست که در کامنت بعدی توضیح فلسفی بیشتری از حقیقت دادم _ چنانکه خواسته بودید _ ؛ و در ابتدا تلویحا مشخص کردم که هیچ وقت در باره ی حقیقت ، بهتر نیست " واقعیت " را به کار ببریم چون اینها دو امر کاملا متمایز هستند ؛ اما
3 . در باب حقیقت و فلسفه بافی . ( خوب بخوانید تا بدانید که چه کسی در خواندن نظرات طرف مقابلش دقت نمی کند ) چنانچه ملاحظه بفرمایید از کیهان سقز چنین سوالی کرده بودید : [ اول شما بفرمایید((حقیقت)) چیست بعد بپردازید به اینکه نظرات پورپی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک