رسته‌ها
مسیر هوشمندانه سلامتی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
در فصل اول این کتاب ما به مسأله تغذیه از نقطه نظر طب اسلامی ایرانی پرداختیم و نکات ویژه و مفیدی را برای مخاطبان گردآوری کردیم. یکی از مسائلی که همه ما باید به آن توجه اساسی داشته باشیم موضوع تغذیست . تغذیه سالم باعث سلامت خانواده و جامعه خواهد شد. کسانی که میخواهند کنترل وزن داشته باشند باید از یک برنامه تغذیه مناسب استفاده کنند . تغذیه غلط باعث غلظت خون و کبد چرب خواهد شد و ما یک برنامه غذایی عمومی در این فصل قرار دادیم که مناسب برای همه است و رعایت آن می تواند تا حدود زیادی از وقوع بیماری جلوگیری کند.
یکی از مسائل شگفت انگیز این است که ما فکر میکنیم که غذای سالمی در منزل درست میکنیم ولی جای شگفتی اینجاست که برخی از این ظروف سرطانزا است و ما فقط توهم داشتن ظروف سالم را داریم. در مورد ظروف بصورت مجزا در یک فصل با ارائه اسناد تاریخی و علمی صحبت کرده ایم.
رایحه و عطر ها در طب اسلامی ایرانی نقش اساسی و درمانی دارند ما در بخش سوم کتاب آموزش داده ایم که چگونه از عطرها و رایحه ها در کسب و کار استفاده کنید و در ذهن مشتریان بمانید.
در فصل چهارم در مورد دمنوش ها و خواص اونها صحبت کردیم و در پایان هم برای کسانی که کارمند هستند و یا در اصطلاح پشت میز نشین هستند چند حرکت ورزشی و تمرینی ساده بصورت تصویری آموزش داده ایم که می توانند در زمان استراحت این حرکات را انجام دهند و خستگی برطرف کنند و نکاتی هم در مورد ماساژ گفته شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
137
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amirkhanbabaei
amirkhanbabaei
1398/09/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مسیر هوشمندانه سلامتی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مسیر هوشمندانه سلامتی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک