رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
یادی از بزرگان
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 11 رای
از مقدمه کتاب:
کشور ایران از دیرباز خاستگاه اندیشه های سترگ و مردان بزرگ بوده است. اگرچه در طول تاریخ به واسطه موقعیت سوق الجیشی خود بارها مورد هجوم اقوام و ملل مختلف قرار گرفته، اما علی رغم این تاخت و تازها که مرزهای سیاسی کشور را بارها دستخوش تغییر قرار داده، توانسته است فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی و زبان شیرین فارسی را حفظ کند. این امر میسر نبود مگر آنکه اصحاب علم و هنر و مفاخر فرهنگی این مرز و بوم هر یک به نوبه خود به خلق آثار ماندگار در زمینه های مختلف علوم همت نمی گماردند...
افرادی که در این مجموعه از آنها یاد گردیده و مجموعه حاضر به نام آنان گردآوری شده است، رجال فرهیخته ای هستند که نه تنها شهرت داخلی بلکه شهرت جهانی دارند. مجموعه حاضر بر اساس حروف الفبا تدوین شده است و پس از درج زندگینامه این نادره کاران، مقالاتی درباره آنان یا زمینه ای که آن اساتید برجسته سالها از عمر گرانمایه خود را به تحقیق و تفحص پرداخته اند، آورده شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hasanvahidi
hasanvahidi
1398/09/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی یادی از بزرگان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
یادی از بزرگان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک