رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
چگونه کارگردانی کنیم؟
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 8 رای
نویسنده:
مترجم:
عباس اکبری
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 8 رای
از مقدمه کتاب:
آنقدر کتاب درباره فیلم سازی هست که این سوال برای آدم پیش می آید که چرا باید کتاب دیگری به این همه کتاب اضافه شود؟ به نظر مولف در بیست سال اخیر کتابی به بازار نیامده که تکامل تکنیک های روایتی سینما را به روش عملی ثبت کرده باشد؛ و این اعتقاد ناشی از سوابق شخصی است.
جوانی که زیاد خوش اقبال نیست و با فیلمسازان خوب حشر و نشر ندارد، معمولا در کتابها جستجو می کند تا اطلاعات مورد نیازش را بیابد. او کتابهای زیادی پیدا خواهد کرد که نظریه های گوناگون فیلم را مورد بحث قرار داده اند با حاوی نقد و مصاحبه و مقاله اند. کار بسیار پیچیده ای چون فیلم سازی، تلاش متخصصین بسیاری می طلبد. بعضی ها کتابهای فنی خوبی نوشته اند. اما در سالهای اخیر یک بخش از این موضوع نادیده انگاشته شده که آن را می توان سازماندهی تصاویر برای ارائه آنها بر پرده اصطلاح کرد. کتابهای موجود در این باره یا قدیمی اند یا ناقص. چند تا از آنها اطلاعات عملی ملموسی ندارند که فیلمساز تازه کار بتواند آنها را بفهمد و در کار خود به کار بندد. هدف این کتاب پر کردن این خلاء است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sadnaee
sadnaee
1398/09/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چگونه کارگردانی کنیم؟

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
چگونه کارگردانی کنیم؟
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک