رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سودازدگی زیدان
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
✔️ سودازدگی زیدان گلچینی است از بهترین داستان‌‌های کوتاه اروپایی که در سال ۲۰۱۰ نوشته و جمع‌آوری شده‌اند. داستان‌های این مجموعه که سعی دارند تصویری از ادبیات معاصر اروپا ارائه دهند، حاصل قلم نویسندگانی هستند که عمدتاً به زبان‌‌های غیرانگلیسی می‌نویسند و نبوغ قلمشان کمتر به غیرهم‌زبانانشان نشان داده شده است. نویسندگان اروپایی این داستان‌ها، بخشی از فرهنگ و تاریخ کشور خویش را در آثار خود به نمایش گذاشته‌اند.
اولین داستان این مجموعه، «سودازدگی زیدان» است که عنوان کتاب نیز بر اساس آن انتخاب شده است. داستان پیرامون ماجرایی است که در بازی نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان رخ داد و در آن زین‌الدین زیدان، کاپیتان تیم ملی فرانسه، با سر به سینۀ مارکو ماتراتزی کوبید که منجر به اخراج او از بازی و قهرمانی ایتالیا در آن جام شد. نویسندۀ این داستان، ژان فیلیپ توسن، به فوتبال می‌پردازد که به نظرش در دنیای امروز اهمیت فراوانی یافته و جهان معاصر را تحت تأثیر قرار داده است. او با انتخاب موضوعی که در ظاهر ادبی نیست، در حقیقت زیدان را به نوعی شمایل مدرن بدل کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/07/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سودازدگی زیدان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سودازدگی زیدان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک