رسته‌ها

دانستنیهای از فکر اسلامی در جنگ فکری با غرب

دانستنیهای از فکر اسلامی در جنگ فکری با غرب
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 8 رای
این سلسله که نوشتۀ مولوی عبدالهادی مجاهد بوده در برگیرندۀ موضوعاتی است که در آن از چگونگی جنگ فکری، عقیدتی، اخلاقی و فرهنگی غرب در قبال جنگ نظامی سخن زده شده است.
به همین منوال موضوعات این کتاب (دانستیهای از فکر اسلامی در جنگ فکری با غرب) را وسیلۀ شناخت طرح ها و پلان های شوم فکری دشمنان اسلام در مقابل مسلمانان دانسته؛ امیدواریم فرزندان دلسوز و دردمند ملت آنرا به دقت مطالعه نموده و در روشنی آن در برابر افکار وارداتی، اشخاص دخیل، گروه های فکری منحرف و احزاب بیگانه پرور موقف مناسب اتخاذ نمایند.
مخاطب این سلسله (دانستیهای ازفکر اسلامی در جنگ فکری با غرب) همۀ ملت مؤمن است، ولی از معلمان مکاتب، مدرسان مدارس دینی، امامان و خطیبان مساجد، استادان و محصلان دانشگاهها، شاگردان مدارس و مکاتب، مجاهدین راه الله جل جلاله، اصحاب فکر واهل نظر به طور خاص آرزوی خواندن این کتاب را داریم. زیرا همینها محافظ و مدافع دین، ایمان، عقیده، اخلاق، تمدن و ارزشهای ملی و تاریخی در جامعه هستند.
اگر همین اشخاص با دین، ملت، و وطن خود وفادار باشند، همۀ افراد ملت زندگی شان را در آزادی، سربلندی وعزت بسر میبرند. و برعکس آن اگر خدا ناخواسته همینها شکار افکار، نظریات، عقاید وفرهنگ بیگانه گان شوند، همۀ ملت توسط آنها به ذلت اجتماعی و بدبختی مواجه خواهد شد.
آرزوی ما از قیادت جهاد و از استادان مدارس، مکاتب و دانشگاه ها اینست که مجاهدین، شاگردان، و جوانان نسل نوین را به خواندن این موضوعات توصیۀ جدی نمایند، تا در مقابل دشمنانیکه پلانهای خطرناکی دارند، جهاد و مبارزۀ آگاهانه نمایند، و اقشار ملت را از طرحها و دسایس دشن در هر زمان مطلع سازند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
273
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
farzadazimi861
farzadazimi861
1398/06/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دانستنیهای از فکر اسلامی در جنگ فکری با غرب

تعداد دیدگاه‌ها:
1
موفق نشدم عنوان کتاب را بخوانم و معنایش را درک کنم . دلیل احتمالی اش شاید این باشد که نویسنده اش افغان است و به فارسی ای می نویسد که برای ما ناآشناست . اما فحوی کتاب را به حدس دریافتم !!
و با آن موافقم ! "غرب و تفکر غربی با اسلام دشمنی دارد "
بله همین طور است همچنان که پنی سیلین با باکتری نمی سازد البته بعضی باکتری ها راه هایی می یابند و در برابر پنی سیلین مصونیت کسب می کنند .
فحوای احتمالی چنین کتاب هایی یافتن و نشان دادن چنین راه هایی است...
دانستنیهای از فکر اسلامی در جنگ فکری با غرب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک