رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
راز لوح میمون
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 19 رای
نانسی دخترِ نوجوانِ باهوش و ماجراجویی است که به دعوت یکی از دوستانش به نام کارلا پونس که ساکن کشور پرو است، به آنجا می رود تا به کارلا در کشفِ رمزِ لوحی قدیمی که متعلق به خانواده او است، کمک کند. در این سفر، دوستانِ نانسی بس و جرج نیز او را همراهی می کنند.
زمانی که لوح، توسط گروهی از تبهکارانِ معروفِ پرو به سرکردگی اِل گاتو ربوده می شود، نانسی با مهارتهای بالایِ خود سریعا لوح را دوباره به دست می آورد. نانسی و دوستانش با استنتاجات هوشمندانه، پشتکار و ماجراجویی های خطرناک نه تنها به یک کشف عظیم باستانشناسی نائل می آیند، بلکه به پلیس در دستگیری یک باند قاچاقچی شریر و خطرناک، کمک به سزایی می کنند.

راز لوح میمون جلدِ چهل و چهارم از مجموعه داستانهای معمایی نانسی دِرو نوشته هریت استراتِمِیر آدامز است. این کتاب نخستین بار در سال ۱۹۶۷ منتشر شد و نویسنده در آن از نامِ کارولین کین که نامِ مستعارش بود استفاده کرد.
هریت در مجموعه داستانهای نانسی دِرو از کاراکترهایی استفاده کرد که توسط پدرش ادوارد استراتِمِیر، ابداع شده بودند: یک کارآگاه شانزده ساله (نانسی درو)، پدرِ وکیلش (آقای دِرو) و خدمتکارشان (هانا گروئن). بعدها نویسنده سن این دختر را به هجده سال رساند تا بتواند به او او آزادی عمل و استقلال بیشتری در داستانهایش بدهد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
shakhsar
shakhsar
1398/05/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راز لوح میمون

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
راز لوح میمون
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک