رسته‌ها

آمریکا چگونه آمریکا شد؟ داستان یک ملت آزاد

آمریکا چگونه آمریکا شد؟ داستان یک ملت آزاد
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 18 رای
از متن کتاب:
اولین مهاجرین انگلیسی در یکی از روزهای اردیبهشت ماه سال 1607 قدم به خاک آمریکا گذاشتند. سه فرود کشتی به فرماندهی کریستوفر نیوپورت پس از شیار کردن آبهای اقیانوس و پشت سر گذاردن طوفان های خوفناک در خلیج chesapeake لنگر انداختند. این قاره جدید یا ینگی دنیا برای تازه واردین سرزمینی کاملا نامعلوم بود. کسی جرات نمی کرد از کشتی پیاده شود. معدودی از مردان پردل فداکاری کرده، ابتدا از کشتی پیاده شدند. به هر طرف که نگاه کردند چشم اندازی جز چمنهای خرم، درخت های کهن و سرسبز و آب شفاف دریا چیز دیگری ندیدند.
شرح این مسافرت را شخصی به نام precy نوشته است. پرسی می گوید: نخستین چیزهایی که به چشم ما خورد جنگل های زیبا و با عظمت، زمین مفروش با سبزه و گل های رنگارنگ، تمشک های لذیذ چهار برابر درشت تر از آنچه در انگلستان دیده بودیم. حیوانات ماکول دریایی خیلی بزرگتر بامزه تر از آنچه در آبهای انگلستان یافت می شود. پرنده های شکاری، بوقلمون و لانه های بیشمار آنها با تخم های فراوان.
پرسی علاوه می کند که ضمن راهپیمایی برخوردیم به یک آبادی سرخپوستان که اهالی وحشی آن برای ما نان گندم آورده و چپق گلی با سرچپق مسی خود را چاق و به ما تعارف کردند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
709
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1398/02/11
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آمریکا چگونه آمریکا شد؟ داستان یک ملت آزاد

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آمریکا چگونه آمریکا شد؟ داستان یک ملت آزاد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک