رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
معرفی شهرهایی از آذربایجان
امتیاز دهید
5 / 5
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 4 رای
از مقدمه کتاب:
تاریخ آبستن تحولات تلخ و شیرین بسیاری بوده و خواهد بود که بی شک تجزیه و تحلیل هر یک از این تحولات قسمت های مختلفی از علم همچون تاریخ، جامعه شناسی، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و... را در بر می گیرد. جامعه بشری بنا به ذات بشر رو به تکامل است. جامعه بشری بسان یک رودخانه است که گاهی آرام و گاهی خروشان، ولی درعین حال در هر دو حالت در حرکت و تکاپو می باشد.
حرکت ملت آذربایجان در یکصد سال گذشته بالاخص در سالهای اخیر نمود عینی تکاپوی بک جامعه زنده برای رسیدن به تکامل و جایگاه شایسته است. یکی از ضعف های عمده حرکات اجتماعی یکصد سال اخیر مشرق زمین، به ویژه منطقه ها، سطحی نگری و عدم تجهیز به سلاح های مورد نیاز برای ورود به عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده است. یکی از ابزارآلات و سلاح های مهم همانا علم و دانش و آگاهی در زمینه های مختلف است. نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق، علمی، منطقی و بدون تعصب مسائل و روشنگری تحریفات صورت گرفته در تاریخ و تمدن بیش از هفت هزار ساله آذربایجان در طول حکومت سلسله پهلوی و پرده برداشتن از نیت شوم آن سلسله در تاریخ سازی نه تاریخ نویسی، ضرورت تالیف اثر "معرفی شهرهایی از آذربایجان" را ایجاب می نمود. زیرا که عدم دسترسی مردم به تاریخ صحیح زمینه مناسبی را برای ذهنیت سازی تاریخ جعلی نوشته شده، فراهم آورده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1398/07/05
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی معرفی شهرهایی از آذربایجان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
معرفی شهرهایی از آذربایجان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک