رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

چگونه قدرت بیکران درونمان را رها سازیم؟

چگونه قدرت بیکران درونمان را رها سازیم؟
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 12 رای
نویسنده:
مترجم:
بهزاد رحمتی
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 12 رای
در کتاب ”چگونه قدرت بیکران درونمان را رها سازیم؟ ” اثر دکتر پیتر مارشال می خوانید چطور بهتر باشیم. در اوایل کتاب شما با تاثیر تفکر و ناخودآگاه آشنا می‌شوید، اینکه نوع تفکر شما چه تاثیری روی شما دارد و تا چه حد قدرتمند است.
"انسان همانی است که می اندیشد.
از آنجا که آدمی چیزی جز اندیشه و افکارش نیست، پس ذهنیات و باورهای فرد، در چگونگی رقم خوردن سرنوشت شخص، نقش تعیین کننده ای دارد."

در ادامه شما با تاثیر رفتار والدین و اطرافیان بر روی ناخودآگاه شما و تاثیر آن بر شما بیان شده، و راه کارهای برای راحت شدن از تاثیرات منفی نیز بیان شده است.
وقتی تاثیر ناخوادآگاه گفته می شود و کمک به درک و تاثیر مثبت بر آن گفته می شود، شما با راه کارهای برای بهتر شدن و سعادت آشنا می شوید. همه تلاش این کتاب بر این است که با کمک کنترل کردن افکار خود بتوانید توانایی های خود را رها سازید و از آن‌ها در راه رسیدن به کامیابی بهره ببرید.

بخشی از کتاب:
از قانون سازگاری جسم و جان استفاده کنید: قدر تفکر، احساس و عمل هم‌ خوان و هم‌سنخ باشد به همان اندازه نیز رفتار مورد نظر مطلوب‌تر و هر اندازه ناهمخوانی بین اجرا نمود داشته باشد، به همان اندازه نیز دستیابی به سازگاری جسم و جان دشوارتر می‌شود. بنابراین در صورتی که بتوانیم در این معادله، عنصر سرکش، یعنی احساس را مهار کنیم، این مهم بهتر حاصل می‌شود؛ چون احساس با تفکر فرق دارد و از خاصیت انفعالی و تأثرپذیرانه برخوردار است. با این وجود چنانچه بتوانیم بین عمل و تفکرمان هماهنگی برقرار سازیم و به این وضعیت تداوم بخشیم، در آن صورت، احساس نیز خود را با سازگاری جسم و جان هماهنگ می سازد. آنچه در این رابطه به زبان ساده می توان گفت این است که فرد جهت غلبه بر مشکلات، باید دست یاری خواهش را به سوی توان‌مندی‌های عینی و محقق شده‌اش ئراز کند. فرضاً فرد می تواند از طریق بزرگ کردن توفیقاتش، پیوسته خودباوری و خودبسندگی را به ناخودآگاهیش تزریق کند و بدین وسیله هرگونه منفی‌بافی را از ذهنش دور سازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/09/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چگونه قدرت بیکران درونمان را رها سازیم؟

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='shamsipour91']با سلام
ضمن تشکر از آپلود کننده گرامی
اسم کتاب با کتاب دریافتی مطابقت ندارد[/quote]
لینک تصحیح شد.
با سلام
ضمن تشکر از آپلود کننده گرامی
اسم کتاب با کتاب دریافتی مطابقت ندارد
چگونه قدرت بیکران درونمان را رها سازیم؟
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک