رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
لحظات هفده گانه بهاران
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
مترجم: رصدی

✔️ داستان کتاب در مورد یک جاسوس اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی به نام ماکزیم ایسائف است که در سیستم اطلاعاتی آلمان نازی رخنه کرده است و با نام ماکس اتو فن اشترلیتس شناخته می‌شود. سریال تلویزیونی به همین نام در روسیه در ۱۲ قسمت در سال ۱۹۷۳ توسط تاتیانا لیوژنوا کارگردانی شده است. ویاچسلاو تیخونوف نقش جاسوس را بازی کرده است. سریال تلویزیونی لحظات هفده‌گانه بهاری یکی از معروف‌ترین و پربیننده‌ترین سریالهای تلویزیونی در تاریخ روسیه محسوب می‌شود.

از متن کتاب:
ابتدا که اشتیرلیتز بلبل را در باغ شنید.باور نکرد هوا سرد و نیلگون غرق در سکن و آرامش بهاری بود و به ظرف شیشه ای ظریفی می ماند که در آب راکد آن ماهی های کوچک بی حرکت نفس میکشیدند،ولی سطح زمین را هنوز قشر فشرده ای از برف پوشانده بود و از آن کبودی مات و رنگ پریده ای که همیشه از درون برف پوک بهاری پیش از آب شدن شبانه متشعشع میشود اثری نبود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1397/08/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی لحظات هفده گانه بهاران

تعداد دیدگاه‌ها:
6
من سریال تلویزیونى این کتاب را قبلا دیده ام باید بگویم خیلى مبالغه کرده اند. سریال فوق تشکیلات آلمان را طورى جلوه مى دهد که گوئى عده اى ساده و احمق آنرا اداره مى کنند در حالیله اینگونه نبوده است. فرماندهان و تشکیلات آلمان هیتلرى خیلى جاه طلب بودند و این همین مسئله باعث شد که شکست بخورند.
یکی از پنج کتاب برتر زندگیم.محتوا,نگارش و ترجمه عالین.چقدر دنبالش نسخه pdf اش گشتم.البته نسخه واقعیش رو دارم.نویسنده بهیچ وجه خواننده رو احمق فرض نکرده.بنابراین برای لذت بردن از این کتاب باید اطلاعات جامعی درباره جنگ دوم جهانی و بخصوص مسایل پشت پرده آن داشته باشید.تقریبأ بطور قطع میتوان گفت نویسنده شخصأ یا عضو ک گ ب بوده یا بسیار نزدیک به آن.اطلاعاتی که در کتاب در مورد قدرت نظامی آلمان در سالهای مختلف جنگ ارائه میکند,بهیچ وجه ساختگی نیستند و برعکس.همانطور که گفتم اگر میخواهید لذت ببرید باید پیشزمینه درباره رویدادهای جنگ دوم و اشخاص مهم کشوری و لشکری آندوره داشته باشید.روسها سریالی برمبنای این کتاب در دهه 1970 ساختند که از شاهکارهای مسلم سینما بشمار میرود.در ایران تحت عنوان عجیب "جنگ سرد"پخش شد.متأسفانه نسخه دوبله آن در دسترس نیست.اما نسخه زبان اصلی آن با زیرنویس انگلیسی در اینترنت موجود است.
درود بر آ1پلود کننده ی محترم .... من را به یاد آن سر یال جذاب انداختید .... متشکرم .
این جانوران غربی کلا زیاد دروغ میگویند
لحظات هفده گانه بهاران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک