رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
صرف میر
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 15 رای
تنظیم: ابوالحسن عبدالمجید مرادزهی خاشی

همراه با صرف میر منظوم شاه ولی الله دهلوی و کتاب الامثله

از مقدمه کتاب:
همه ما شاهدیم بسیاری از فارغ التحصیلان علوم حوزوی با وصف اینکه سالیان متمادی را در مدارس دینی سپری کرده اند و تعداد قابل توجهی از کتابهای صرف و نحو را خوانده اند ولی متاسفانه بر درست خوانی یک صفحه متن عربی هم قادر نیستند. علت آن همین است که الفاظ و عبارات را به صورت طوطی وار حفظ می کنند و نیز پایه درسیشان در رشته صرف و نحو ضعیف بوده است و در محیط کلاس درس، اصول و قواعد تدریس به صورت علمی و عملی رعایت نشده، قواعد صرف و نحو در خارج از کتاب به اجرا درنیامده و از تمرین و طرح سوالات استفاده نشده است؛ بدین جهت در طول عمر اغلب طلاب و فارغ التحصیلان مدارس علوم دینی با این معضل مواجه هستند.
بنابراین لازم دانسته شد کتاب صرف میر که از کتب اساسی مقدماتی صرف است و از مدت هفت قرن جز کتابهای درسی در مدارس علوم دینی است به سبک جدید تنظیم و چاپ گردد تا با توجه به مراعات قواعد تدریس و فراگیری اصولی آن پایه صرفی طلاب عزیز در فن صرف قوی گردد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/06/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی صرف میر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
صرف میر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک