رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

درمان بیماریهای عفونی با طب سنتی

درمان بیماریهای عفونی با طب سنتی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
این کتاب شامل درمان:عفونت بیماری زنان، ریه، پوست، عفونت گوش، هپاتیت، تیفوس کنه ای، آنفلوانزا، تب مالت، عفونت مثانه مردان و زنان، عفونت کردن رحم، آبسه پستان و… می باشد.

از دیر باز بیماری هایی که خاصیت عفونی و سرایتی داشته اند ، جزو بیماری های خطرناک دسته بندی می شده اند . از آنجا که بستر پیشرفت عفونت در گذشته به دلیل رعایت نکردن بهداشت شخصی و همچنین محیط های آلوده فراهم بوده است ، ساده ترین بیماری های عفونی نیز می توانستند جان فرد را بگیرند . برای درمان بیماری های عفونی ، نسخه های متعددی در طب سنتی وجود دارد که بعضی از آنها به دلیل عوض شدن شرایط زندگی و مزاج ها ، دیگر خاصیت درمانی خورد را از دست داده اند .

فونت‌ها چطور سراغتان می‌آید؟
عفونت‌ها به چند طریق وارد بدن می‌شوند، برخی آنها در بافت‌های بدنی وجود دارند اما منتظر فرصت هستند که با ضعف سیستم ایمنی بدن، این فرصت را به‌دست ‌آورند و به طرق مختلف خود را نمایان ‌کنند. اما برخی عفونت‌ها از طریق پوست وارد بدن می‌شوند. به‌عنوان مثال با یک ضربه یا یک خراش از محیط وارد بافت بدن فرد می‌شوند.
دسته دیگر عفونت‌ها فرصت‌طلب نام دارند که منتظر شرایط مناسبی هستند تا بتوانند خود را نمایان کنند، مثل بیماری ایدز و بیماری‌های دیگر. در اکثر اوقات درمان عفونت‌های فرصت‌طلب سخت‌تر از عفونت‌های دیگر است. اما برخی عفونت‌ها سطحی هستند و می‌توان با کمک برخی گیاهان دارویی از بروز و رشد آنها جلوگیری کرد.

برخی درمان های گیاهی:
اسهال‌های عفونی اکثرا ناشی از عفونت‌های معده و روده است. با این حال اسهال‌های عفونی، برونشیت و بیماری ذات‌الریه را می‌توان با دمکرده گل‌پامچال تا‌حدودی درمان کرد. برای دم کردن گل‌پامچال 20گرم از این گیاه را به‌همراه یک لیتر آب دم کنید. فقط دقت داشته باشید که بیشتر از 10‌دقیقه دم نکشد و بعد از 10‌دقیقه دمنوش را صاف کرده و بنوشید. این دمکرده را روزی سه‌بار به اندازه یک فنجان بنوشید تا ترتیب اثر داشته باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/07/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درمان بیماریهای عفونی با طب سنتی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
درمان بیماریهای عفونی با طب سنتی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک