رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
راهنمای ماساژ خانواده
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 19 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 19 رای
با استفاده از کتاب راهنمای ماساژ خانواده، بدون اینکه نیاز داشته باشید پایتان را از اتاق خوابتان بیرون بگذارید، توسط خودتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان از ماساژ در خانه استفاده کنید.
در این روزها که نبرد زندگی توأم با مشکلات و موانع گوناگونی است، کسی که قوی نباشد در زیر این همه فشار خرد و نابود می‌شود. زندگی ماشینی امروزه سبب بسیاری از مشکلات روحی و روانی و جسمانی برای بشر شده است. عدم تحرک کافی، نداشتن فعالیت‌های بدنی یا کمبود آن، ورزش نکردن و خوردن برخی از غذاهای چرب سبب بروز بسیاری از بیماری‌ها برای انسان گردیده است.
آنچه مسلم است هر انسانی در برابر فشارهای زندگی و اتفاقات هیجان انگیز، دارای یک قدرت معین و اصطلاحاً دارای یک آستانه تحمل می‌باشد و فشارهای محیطی تا این آستانه‌ی تحمل خطرناک نیست اما چنانچه فشارهای محیطی از حد افزون شوند، در نقطه‌ای تعادل جسمی و روحی فرد به هم خورده و به مخاطره می افتد.
از روزگاران بسیار دور ماساژ بدن نقش مهمی را در مراقبت از سلامت بدن و زیبایی آن بر عهده داشته است. در حمام‌های یونان باستان و روم، اشخاصی به کار ماساژ و چرب کردن بدن افراد با روغن و مرهم می‌پرداختند و تأثیر شفابخش ماساژ نیز در همان دوران شناخته شده بود. واژه‌ی ماساژ از زبان یونانی ریشه گرفته است و معنایی شبیه به «ورز دادن» دارد.
علم طب ماساژ را یک عمل مکانیکی بر روی پوست و بافت‌های عمیق‌تر همراه با تأثیر بر واکنش‌های عصبی دستگاه‌های درونی، نقل و انتقال مواد زاید، بهبود جریان خون و غیره...می‌داند که از طریق لمس کردن، مالیدن، ورز دادن، ضربه زدن، گاز انبر کردن، کف زدن و تکان دادن انجام می‌گیرد، البته بین ماساژهای ورزشی درمانی و ماساژ با دست یا ابزار تفاوت وجود دارد.
با دنبال کردن روش دقیقی که مرحله به مرحله در کتاب راهنمای ماساژ خانواده گفته شده است، هفته‌ای 1بار یا روزی 1بار، بیماری‌های شما تسکین خواهد یافت و احساس سبکی خواهید کرد.
فهرست مطالب

مقدمه
پیشگفتار مترجم
مدارها و راه های جنبی چه هستند؟
ماساژ عمومی نقاط سوزنی چیست؟
چرا ماساژ خوب است؟
موارد استفاده و موارد منع استفاده:
موارد منع استفاده:
نکته ها و احتیاط ها:
طول هر سوئن (C un)چقدر است؟
پرسش ها و پاسخ ها
1. چرا این ماساژ از پا آغاز می شود؟
2. برای درمان یک بیماری خاص چه باید کرد؟
3. این ماساژ را با چه فواصل و با چه طول مدتی باید انجام داد؟
4. چرا تدابیر دستی موقتی وجود دارند؟
5. چرا در بعضی از مراحل، در یک محل خاص از ضربات اتفاقی آهسته استفاده می شود؟
تدابیر دستی
دسته‌ی اول: تدابیر دستی که گردش خون را تقویت می کنند.
دسته‌ی دوم: تدابیر دستی روان کننده‌ی مدارها و راه های جنبی
نقاط سوزنی موردد استفاده در این ماساژ
طریقه ماساژ1 ماساژ دو نفره
طریقه ماساژ 2: ماساژ یک نفره
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/06/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راهنمای ماساژ خانواده

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
راهنمای ماساژ خانواده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک