رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

فرهنگ سه هزار تن از بزرگان و ناموران ایران

فرهنگ سه هزار تن از بزرگان و ناموران ایران
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 41 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 41 رای
از مقدمه کتاب:
روزگارانی که همه مردمان گیتی در نادانی و بی کیشی به سر برده و به چارچوب یا پاره آهن و چیزهایی دیگر چون بعل ، مردوک ، شیوا ، شینتو ، لات ، منات ، عزی ، هبل و... روی آورده و از آن ها یاری می خواستند، ایرانیان فرزانه از همان نخستین روز با پرستش بت ناسازگار بوده و به گونه هایی از آفریده های خداوند باور داشته و از همان نخستین گام به آفریدگاری آفریننده، ایمان داشته اند که او را اهورامزدا می نامیده اند و او را پاک ترین ، درست ترین ، توانمندترین ، بی نیازترین و بخشنده ترین همه چیز و همه کس میدانسته اند.
بزرگان و دانشوران ایران باستان که کمتر کسی به نام آنها برخورده، توانسته اند این همه سرافرازی و ارجمندی برای توده ایرانی و کشورهای دیگر بیافرینند، چگونه باید نامشان از فرهنگ و تاریخ ایران زدوده شده و نامی از آنها برده نشود؟
دانشمندان و خردورزان ایرانی که نامشان در تاریخ و فرهنگ جهان زبانزد همه مردم کشورها بوده و برنشان اندیشه و خرد همین هوشمندان و سرفرازان ایران باستان است که گونه های دانش در سراسر گیتی پراکنده شده و مورد بهره وری قرار گرفته است و همه دانشمندان و پژوهشگران و کاوشگران، یکدل و یک زبان، هنر، دانش، آیین و خرد ایرانیان را ستوده و می ستایند و هر روزی که می گذرد، برنشان کاوش ها، چیزهایی کهن چندین هزار ساله در این مرز و بوم یافت می شود که خود گواهی بر هوش و خرد ایرانیان است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
farshid_ett
farshid_ett
1397/03/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ سه هزار تن از بزرگان و ناموران ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سپاس فراوان بخاطر گنجاندن این فرهنگ گرانبها در لیست دانلود.
فرهنگ سه هزار تن از بزرگان و ناموران ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک