رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

جان ژاپنی: بنیادهای فلسفه و فرهنگ ژاپنی

جان ژاپنی: بنیادهای فلسفه و فرهنگ ژاپنی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
آخرین جلد از مجموعه سه جلدی "جان چینی، جان هندی و جان ژاپنی "که شامل تبیین اصول و ارکان فلسفه‌ها و فرهنگ‌های سه کشور چین، هند و ژاپن است به کشور ژاپن اختصاص یافته است.
مطالب کتاب، سلسله مقالاتی است که در کنفرانس‌های فیلسوفان شرق ـ غرب (سال‌های 1939، 1949، 1964) عرضه شده است .مخاطبان در این کتاب با زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ظهور فرهنگ و دین‌هایی متعارض چون : آیین کنفوسیوس، آیین دائو، آیین بودا، ایدآلیسم آلمانی و دین بومی شین تو آشنا شده تاثیر هر یک از آنها را در زندگی ژاپنی‌ها مشاهده خواهند کرد .عناوین تعدادی از مقالات به این قرار است" :شین تو :قوم مداری ژاپنی/ هانایاما شین شو" ;"آیین بودایی یک گردونه‌ی بزرگ (مهایانه)/ میاموتو شوسون" ;"رابطه‌ی نظری فلسفی با امور عملی در ژاپن/ یوکاوا هیده‌کی" ;"روند جدید تمدن غربی و ویژگی‌های فرهنگی در ژاپن/ سوزوکی دایستز تی‌تارو" ;"عقل و شهود در فلسفه‌ی بودایی/ کیشی موتو هیده‌ئو "و "برخی نشانه‌های فرهنگی و دینی ژاپنی/ سوزوکی دایستز تی‌تارو ."
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/03/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جان ژاپنی: بنیادهای فلسفه و فرهنگ ژاپنی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جان ژاپنی: بنیادهای فلسفه و فرهنگ ژاپنی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک