رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 14 رای
اگر شما کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای به توصیه کسی می خوانید، این یعنی بازاریابی شبکه ای. اگر شما کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای بخوانید و بعد به فرد دیگری توصیه کنید که کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای را بخواند این هم همان بازاریابی شبکه ای است. در واقع هر وقت که ما درباره ی چیزهای مورد پسندمان یا چیزهایی که از آنها خوشمان نمی آید به بقیه اطلاعات دهیم، به نوعی داریم بازاریابی شبکه ای انجام می دهیم.

بازاریابی شبکه ای دقیقاً چه چیزی نیست؟
بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چندسطحی تجارتی غیرقانونی، غیر اخلاقی یا مبتنی بر دوز و کلک نیست.
بازاریابی شبکه ای فرصتی برای یک شبه پولدار شدن از طریق پول سایر آدمهای دیگر نیست.
بازاریابی شبکه ای بر پایه این حساب و متاب ساده نیست که کلاه از سر عده زیادی برداشته و بر سر عده خیلی کمی بگذاریم.
بازاریابی شبکه ای تجارتی نیست که در آن فرد دیگری عرق بریزد و در عوض شما پولدار شوید.
بازاریابی شبکه ای فقط متعلق به فروشنده نیست.
بازاریابی شبکه ای تجارت پر هزینه ای نیست.
بازاریابی شبکه ای بدرد کسانی که اهل تلاش و کوشش نیستند، نمی خورد!

حقیقتاً باید اذعان کنیم که کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای هم مقدمه ای طولانی دارد، هم کتابی است که خواندش چند روز طول می کشد، اما باید بگوییم به خواندنش می ارزد؛ یا شاید هم کم لطفی کردیم،بایستی می گفتیم هر نتورکری (بازاریاب شبکه ای) اگر می خواهد به آرزوهای بزرگش دست پیدا کند باید کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای را بخواند.
شاید بتوان گفت همه روزه در همه کشورهای دنیا، افرادی در کنار دوستان و اعضای خانواده خود دور میز آشپزخانه می نشینند و حرف هایی از این قبیل می زنند: «دیر یا زود باید به فکر یه راهی باشَم که بتونم خودم واسه خودم پول دربیارم. می خوام کسب و کار خودمو راه بندازم» آیا شما تا به حال در چنین حمعی بوده اید؟ اصلاً آیا خودتان چنین حرفی زده اید؟ اگر پاسختان مثبت است با ما همراه باشید!
اگر ما هم در طول چنین گفتگویی در جمع شما بودیم، از شما می پرسیدیم: «چرا تا حالا موفق نشدین فرصتی گیر بیارین؟» و احتمالاً شما هم یک یا چند تا از این جواب ها را به ما می دادید:

«آخه پولش رو ندارم»
«آخه تجربه کافی ندارم»
«راستش نمی دونم چجوری»
«نمی دونم چیکار کنم»

و آن وقت ما به شما می گفتیم: «یک لحظه به ما فرصت بده، بهت نشون میدیم چطور بر این مشکل غلبه کنی. در ضمن بهت نشون میدیم جظور ظرف مدت چند هفته – و یا شاید چند روز – بنای تغییر وضعیت مالی ات رو بگذاری!»
بعد از آن اگر اجازه می دادی کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای را از کیف مان بیرون می آوردیم و به تو معرفی می کردیم. و خیلی زود متوجه می شدی که بین تو و داشتن تجارتی از آن خودت هیچ فاصله ای نیست و…
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
terminator
terminator
1397/05/09
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک