رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
احمدی نژاد: معجزه هزاره سوم
امتیاز دهید
5 / 2.6
با 32 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 2.6
با 32 رای
احمدی‌نژاد، معجزهٔ هزارهٔ سوم نام کتابی است نوشتهٔ فاطمه رجبی که در ستایش از ششمین رئیس جمهور ایران، محمود احمدی‌نژاد، نگاشته شده‌است. در ابتدا ادعا شد این کتاب با حمایت دفتر رئیس جمهور چاپ و منتشر شده‌است. این ادعا، بعدها از طرف دولت رد شد.
فاطمه رجبی در مصاحبه‌ای که با عباس سلیمی‌نمین در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۹۰ داشت اعلام کرد اگر عنوان کتابش در متوهم نمودن محمود احمدی‌نژاد تأثیر داشته از درگاه خدا طلب مغفرت می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی احمدی نژاد: معجزه هزاره سوم

تعداد دیدگاه‌ها:
28
از بهلول پرسیدند: علت سنگینی خواب چیست؟
گفت: سبک بودن اندیشه، هر چه عقل سبکتر باشد خواب سنگین تر است.
تمام مسئله همینه می خوان بگن که ریشه تمام مشکلات ایران و خاورمیانه احمدی نژاده. اینجا باید به دو نکته توجه کرد اولا تمام بی کفایتی احمدی نژاد از آنجا بود که به خاندان های متنفذ ( اکترا اصلاح طلب)وصل نبود و کسانی که دور و برش بودند، تجربه اداره کشور را نداشتند، به بیان دیگر احمدی نژاد از سوی خاندان های حکومتگر اصلاح طلب و نزدیک به اصلاح طلب مانند خاندان آقای هاشمب بایکوت شده بود و اشخاص نزدیک به ایشان تجربه چندانی در اداره کشور نداشتند.
نکته دوم این است که اصلاح طلبانی که با عوام فریبی کوشش می کنند که ریشه تمامی مشکلات کشور را به احمدی نژاد منتسب کنند، در مورد مشکلات پیش از ایشان چه می گویند؟؟؟؟؟!!!!! احداث چاه های عمیق، احداث سدهای ایران برباد ده، توسعه کشاورزی کشکی که ایران را به کشوری خشک بدل کرد. مسئول تمامی آنها شخصی به نام یردار سازندگی بود، ولی اصلاح طلب ها می گویند که ریشه این مشکلات هم احمدی نژاد بود زیرا این افکار را از راه های اسرار آمیز در ذهن سردار سازندگی القاء کرد:)):)):))
[quote='azizman506']من نمیدونم وقتی میگیم احمدی نژاد خوب بود یعنی چی یا هر آدم سیاسی و تاثیر گذار دیگه؟ببینید احمدی نژاد نشون داد که نمیتونه از مشاورای قدرتمند اقتصادی استفاده کنه..ایشون دولت قدرتمندی رو سر کار نذاشت..این از جملات خود ایشونه که دختر 14 ساله توی آشپزخونشون داره کار اتمی میکنه...ایشون در دو دولت نهم و دهم می بایستی 5 میلیون شغل ایجاد میکرد و تنها به اثبات جناب دکتر نیلی فقط 14800 شغل رو ایجاد کرد.درزمان ایشون و در دوره نخست قیمت نفت بسیار بالا رفت و ایشون میتونستند کارهای زیر بنایی بسیاری رو انجام بدهند ولی عملا رد پایی از این کارها اصلا دیده نشد.انجام طرح بزرگ و به قول ایشون جراحی بزرگ اقتصادی که همون یارانه ها باشند برای صنعت هیچ امتیازی نداشت زیرا به چرخه صنعت پرداخت نشد و فقط به سمت افزایش تقاضا و ایجاد تورم بیشتر اثری بیشتر داشت.دکتر نیلی پس از اینکه ثابت کردند دولت ایشون شغلی ایجاد نکرده قرار بود از سوی ایشون دانشکده اقتصاد و مدیریتی که تحت مدیریت نیلی بود بسته شود که موفق به اینکار نشدند ودر ضمن از سوی گروه اقتصادی احمدی نژاد هم پاسخی در دفاع نیامده بود.ایشون در 6 ماه آخر قدرشان به ناگاه دستور دادند ذوب آهن 5 هزار نفر را به استخدام در بیاورند که دستور با روشهای خاص به طول انجامید بعد از آنهم در شروع دولت یازدهم لغو شد.رویکرد احمدی نژآد فقط بر واردات بود و وقتی اوباما در نطق روزانه اش گفت ایرانیها نفت میفروشند و قلدری هم میکنند با تحریم نفت دلار را به 3200 تومان رسوند اگر ایشون صندوق ذخیره ارزی رو بارها خالی نمیکرد دلا تا 3 سال اونقدر جهش نمیکرد..ایشون باپول فروش مبارکه قصد داشتند یارانه پرداخت کنند که مجلس جلوی این کار را گرفت هزاران کار دیگر نیز هست که بهتر است به مرکز آمار رجوع شود...اینکه میگوییم فلانی بد یا فلانی خود بحث ناقصی هست..باید بگوییم مناسب است یا خطرناک..احمدی نژاد مناسب نبود برای اقتصادی قدرتمند خطرناک بود زیرا استاد حیف و میل اقتصادی بود.....[/quote]
یک مورد رو از موارد کذبی رو که گفتیید اینجا بگم شما گفتید "این از جملات خود ایشونه که دختر 14 ساله توی آشپزخونشون داره کار اتمی میکنه" ایشون اینو نگفتن چرا از گفتن حقیقت ترس دارید انتقاد میکنین لااقل درست انتقاد کنید ایشون گفتن یک دبیری به من زنگ زده گفته یکی از دانش آموزای ما با سن 16 سال گفته تو خونمون انرژی هسته ای رو کشف کردم و ... ایشون هم دستور بررسی رو دادن.
من نمیدونم وقتی میگیم احمدی نژاد خوب بود یعنی چی یا هر آدم سیاسی و تاثیر گذار دیگه؟ببینید احمدی نژاد نشون داد که نمیتونه از مشاورای قدرتمند اقتصادی استفاده کنه..ایشون دولت قدرتمندی رو سر کار نذاشت..این از جملات خود ایشونه که دختر 14 ساله توی آشپزخونشون داره کار اتمی میکنه...ایشون در دو دولت نهم و دهم می بایستی 5 میلیون شغل ایجاد میکرد و تنها به اثبات جناب دکتر نیلی فقط 14800 شغل رو ایجاد کرد.درزمان ایشون و در دوره نخست قیمت نفت بسیار بالا رفت و ایشون میتونستند کارهای زیر بنایی بسیاری رو انجام بدهند ولی عملا رد پایی از این کارها اصلا دیده نشد.انجام طرح بزرگ و به قول ایشون جراحی بزرگ اقتصادی که همون یارانه ها باشند برای صنعت هیچ امتیازی نداشت زیرا به چرخه صنعت پرداخت نشد و فقط به سمت افزایش تقاضا و ایجاد تورم بیشتر اثری بیشتر داشت.دکتر نیلی پس از اینکه ثابت کردند دولت ایشون شغلی ایجاد نکرده قرار بود از سوی ایشون دانشکده اقتصاد و مدیریتی که تحت مدیریت نیلی بود بسته شود که موفق به اینکار نشدند ودر ضمن از سوی گروه اقتصادی احمدی نژاد هم پاسخی در دفاع نیامده بود.ایشون در 6 ماه آخر قدرشان به ناگاه دستور دادند ذوب آهن 5 هزار نفر را به استخدام در بیاورند که دستور با روشهای خاص به طول انجامید بعد از آنهم در شروع دولت یازدهم لغو شد.رویکرد احمدی نژآد فقط بر واردات بود و وقتی اوباما در نطق روزانه اش گفت ایرانیها نفت میفروشند و قلدری هم میکنند با تحریم نفت دلار را به 3200 تومان رسوند اگر ایشون صندوق ذخیره ارزی رو بارها خالی نمیکرد دلا تا 3 سال اونقدر جهش نمیکرد..ایشون باپول فروش مبارکه قصد داشتند یارانه پرداخت کنند که مجلس جلوی این کار را گرفت هزاران کار دیگر نیز هست که بهتر است به مرکز آمار رجوع شود...اینکه میگوییم فلانی بد یا فلانی خود بحث ناقصی هست..باید بگوییم مناسب است یا خطرناک..احمدی نژاد مناسب نبود برای اقتصادی قدرتمند خطرناک بود زیرا استاد حیف و میل اقتصادی بود.....
بی بی سی کیلوچنده ادم خودش عقل داره عزیز
احمدی نژاد هرچه قدر خوب بود یا بد، بزرگترین نعمت خدا برای جماعت اصلاح طلب بود که تا هزار سال دیگه ناتوانی خودشان را به گردن او بیاندازند. اگر تریبونی هم مثل بی بی سی فارسی پشت احمدی نژاد بود، الان همه شما می گفتید «نذاشتن کار کنه» . این حال و روز ماست که با دو تا میزگرد بی بی سی ملت میرن به یه بابایی رای میدن و بعد خود همین ملتم میگن کار کار انگلیساست.
خداوندا خودت به ما آرامش بده
تیراژ کتاب تا چاپ دوم این کتاب
30 هزار جلد
به حساب کی؟؟
تازه اگه باز تجدید چاپ نشده باشه
:-(:-(:-(:-(
اتفاقا خوب شد مکتوب کردند تا بهتر در تاریخ بماند. اینکه چگونه ملتی می تواند با انتخابهایش نسل های بعدی را با بحرانهای جدی مواجه کند
خخخخخ عجب مردم ما بعضی وقتا نمی خوان واقعیتهارو اون جوری هست قبول کنن ،،،،،،،این کتاب و این شخص بیشتر ازاین ارزش وقتونداره
احمدی نژاد: معجزه هزاره سوم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک