رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

بنیادگرایی: پیکار در راه خدا در یهودیت، مسیحیت و اسلام

بنیادگرایی: پیکار در راه خدا در یهودیت، مسیحیت و اسلام
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 5 رای
کتاب بنیادگرایی آرمسترانگ در تلاش برای پاسخ گویی به این پرسش اساسی است که بنیادگرایی در دنیای جدید چرا و چگونه پدید آمد. آرمسترانگ برای پاسخ به این پرسش، ریشه های بنیادگرایی را در سه دین عمده جهان پی می جوید: یهودیت، مسیحیت و اسلام.
به گمان آرمسترانگ، بخلاف باورهای رایج، بنیادگرایی بازگشت شکلی کهن از دین نیست، بلکه واکنشی به بحران های معنویت جدید است.
آرمسترانگ مدعی است که از دوران رنسانس با از میان رفتن معنویتی که در عقاید و آیین ریشه داشت مومنان در پی شیوه های جدیدی از تدین برآمدند و بنیادگرایی این گونه زاییده شد.
در فصول این کتاب آرمسترانگ بر سه جریان بنیادگرا و ریشه های تاریخی و تحولات آن ها متمرکز می شود. بنیادگرایی پروتستانی آمریکا، بنیادگرایی یهودی در اسرائیل و بنیادگرایی معاصر در برخی کشورهای اسلامی.
نیویورک تایمز در یادداشتی درباره این کتاب می نویسد: یکی از عمیق ترین، خواندنی ترین و دقیق ترین شرح ها تا به امروز از پیدایش جریان های بنیادگرا در یهودیت، مسیحیت و اسلام.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1396/12/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بنیادگرایی: پیکار در راه خدا در یهودیت، مسیحیت و اسلام

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این کتاب رو کسی از دوستان نداره بفرسته؟
بنیادگرایی: پیکار در راه خدا در یهودیت، مسیحیت و اسلام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک