رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

خاطرات شگفت انگیز در مسند قضا از گوشه و کنار ایران

خاطرات شگفت انگیز در مسند قضا از گوشه و کنار ایران
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 9 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 9 رای
از مقدمه کتاب:
این اثر مانند سفره ی پرباری است گسترده که در آن همه نوع غذاهای متنوع، مربا، ترشی ها، نوشیدنی ها، سوپها، سالادها، بورانی ها و چاشنی های موجود است و هر کس به فراخور سلیقه و اهلیت خود می تواند از این خوان پربرکت گسترده بهره برداری کرده و آنچه را طالب است از آن برگیرد. امید است این اثر بتواند خواننده را به بسیاری از ناشناخته های اجتماعی آشنا کرده، پرده استتار را کنار زده و خواننده را در قلب رویدادهای نیم قرن گذشته قرار دهد و خوشه ای از این خرمن پربار را نصیب آنان گرداند.
این کتاب در سه بخش تنظیم شده و هر بخش آن مربوط به استانی است که این رویدادها در آن استان به وجود آمده، استان مازندران، استان سیستان و بلوچستان، استان تهران. در آغاز هر بخش از این اثر برای استحضار خوانندگان محترم شمه ای از وضع جغرافیایی و تاریخ آن استان را برگرفته از کتاب استانهای ایران تالیف سرکارخانم ریحانه جعفری است به دست داده ایم؛ دیگر اینکه در خلال این اثر به ضرب المثل هایی اشاره کرده ایم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/07/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطرات شگفت انگیز در مسند قضا از گوشه و کنار ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خاطرات شگفت انگیز در مسند قضا از گوشه و کنار ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک