رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیر ارتباطات اجتماعی در ایران
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 22 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 22 رای
به همراه یادداشتهای رضا مرزبان

کتاب حاضر، اولین تحقیق و تدوین جامع و علمی درباره سیر ارتباطات اجتماعی در تاریخ معاصر ایران است. اطلاعات و ارتباطات رگ های حیاتی هر نظامی هستند، ولی در اجتماع پیچیده امروزی، این زیرساخت های انسانی و ارزش های سیاسی، اقتصادی، مذهبی و فرهنگی هستند که مسیر و روش ارتباطات را تعیین و راهنمایی می کنند.
پروفسور حمید مولانا با تجربیات علمی-حرفه ای طولانی خود، این بخش از تاریخ اجتماعی ایران را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و درباره گذشته و آینده آن نظرپردازی کرده است.
عناوین فصول و مطالب این کتاب از این قرار هستند: «بنیاد ارتباطات اجتماعی در ایران»، «پیدایش و توسعه فن و صنعت چاپ»، «طلیعه مطبوعات فارسی در آسیا و آغاز اولین روزنامه در ایران»، «رشد مطبوعات و توسعه ارتباطات اجتماعی در زمان ناصرالدین شاه»، «روزنامه نگاری و هسته های انقلاب مشروطه»، «ارتباطات اجتماعی در دوره های اول و دوم انقلاب مشروطه»، «مطبوعات بسیج گر و پیدایش احزاب سیاسی»، «ارتباطات اجتماعی و روش تجدد ملی در عصر رضا شاه پهلوی»، «پروپاگاند و تبلیغات متفقین در ایران»، «ارتباطات اجتماعی و تحولات سیاسی از شهریور 1320 تا اسفند 1329»، «روش ارتباطات اجتماعی در نهضت ملی شدن صنعت نفت»، «ریشه های انقلاب اسلامی از کودتای 28 مرداد تا قیام خونین 15 خرداد»، «ارتباطات اجتماعی در قیام 15 خرداد»، «انقلاب اسلامی و ارتباطات اجتماعی».
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/01/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیر ارتباطات اجتماعی در ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سیر ارتباطات اجتماعی در ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک