رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تاریخچه شاعران ایران
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 22 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 22 رای
از مقدمه ناشر کتاب:
آسمان ادب و فرهنگ ایران زمین، ستارگان درخشان بسیاری را دیده است. این ستارگان در امتداد تاریخ هنر و ادبیات، آسمان شبگاه ادب بشری را با اشعه نقره فام کلام خویش، روشن و نورانی ساخته اند؛ تا آدمی سرگشته و حیران در راه گرایش به تفوق متکبرانه را، به جانب اعتدال و حقیقت جویی پیامبر گونه رهنمون گردند، و به انسان درس مکارم اخلاق و راه سعادت و کلید خوشبختی در دو جهان را بنمایانند.
شعر، ترانه روح افزاری مهر و عاطفه و فضیلت است. شعر، نغمه جذاب سعی و عمل و همت است. سرود بیداری و پرهیزکاری و رستگاری است و در یک کلام شعر سرود عشق است. پس در این جهان متاثر از ظواهر دلفریب و آکنده از اضداد و مملو از پریشانی و اضطراب، چه هدیه ای والاتر از شعر و هنر و ادبیات داریم تا به مردم خوبمان تقدیم کنیم.
کتاب حاضر مجموعه ای از اشعار شعرای پاکدلی است که ترانه بیداری، پرهیزکاری، فضیلت و عشق را ترنم می کنند. این مجموعه با همت و تلاش جوانی ملبس به لباس اخلاق و فضیلت، از سرزمین پاک و فرزانه خیز کردستان، گردآوری و تدوین گردید، که در جای خود درخور تحسین است.

فهرست برخی از عناوین کتاب:
سیری در اولین شعر فارسی
مسعود مروزی
رودکی
شهید بلخی
ابوالعباس ربنجی
ابواسحاق جویباری
مجلدی گرگانی
ابوالمثل بخاری
آغاجی
ولواجی
ابوطیب مصعبی
فرالاوی
و....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخچه شاعران ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تاریخچه شاعران ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک