رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
زبان ، منزلت و قدرت در ایران
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 34 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 34 رای
زبان را در یک بافت فرهنگی ـ اجتماعی خاص چگونه باید مطالعه کرد؟ رابطهٔ زبان با دیگر نظام‌های نمادین فرهنگی چیست؟ آیا باورها، مفروضات و الگوهای بنیادین فرهنگی جامعه بر کاربرد زبان از سوی آحاد آن جامعه تأثیر می‌گذارد؟ گویندگان زبان با توجه به چه ملاحظاتی و چگونه رفتار خود را صورت‌بندی می‌کنند و شنوندگان چگونه و با توجه به چه عواملی گفتار گویندگان را تعبیر می‌کنند و به معانی و منظور آن‌ها پی می‌برند؟ آیا این حقیقت دارد که گویندگان زبان می‌توانند با کاربرد بان واقعیت را دگرگون کنند و آن‌گونه که خود می‌خواهند جلوه دهند، یعنی با زبان جادوگری کنند؟
کتاب حاضر که حاصل تحقیقی میدانی است به این سؤال‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر که ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد پاسخ می‌دهد و علاوه بر آن نشان می‌دهد که ایرانیان به‌طور خاص از چه تمهیدات و راهبردهای زبان برای تمشیت مراودات و تعاملات روزمره استفاده می‌کنند و زبان فارسی چه ابزارها و امکاناتی دارد که تحقق کنش‌های ارتباطی مورد نظر گویندگان را تسهیل می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1397/10/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زبان ، منزلت و قدرت در ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
4
سلام، من هم با دوست عزیزی که رسائل مشروطیت دکتر زرگری نژاد را درخواست کرده بود موافقم. رسائل مشروطیت مجموعه ارزشمندی از رسائل مشروطه خواهان و مشروعه خواهان است. علاوه بر این، مجموعه دو جلدی رسائل شیخ فضل الله نوری که محمد ترکمان با عنوان شیخ شهید گردآوری کرده است نیز منبع ارزشمندی برای درک بهتر و دقیق تر منازعه مشروعه و مشروطه است.
من 17000تومان سه ماهه پرداخت کردم اما بادانلود 3کتاب مجددا امکان دانلود نبود
سلام
خیلی کتاب فوق العاده ای است
ای کاش از این کتابها بیشتر اسکن بشه
اگه کسی بتونه رسائل دوره قاجار رو که دکتر زرگری نژاد جمع آوری کردن رو اسکن کنه خیلی خوب میشه
زبان ، منزلت و قدرت در ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک