رسته‌ها

زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران - جلد 2

زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 32 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 32 رای
الیگارشی یهودی و پیدایش زرسالاری جهانی

جلد نخست به دو مسئله بنیادین نظری در شناخت تاریخ معاصر ایران اختصاص دارد. اول استعمار اروپایی، پیشینه و پیوند آن با تحولات جهانی به طور اعم و تحولات مشرق زمین به طور اخص. دوم، سیر پیدایش و تکوین الیگارشی یهودی. در بخش سوم، که تمامی مجلد دوم را در بر می گیرد، به مسئله «الیگارشی یهودی و پیدایش زرسالاری جهانی» پرداخته شده است.
جلد سوم به سیر تحول و تکاپوهای الیگارشی زرسالار معاصر در سده نوزدهم میلادی اختصاص دارد با تأکید ویژه بر پیوند آنان با تحولات شرق و ایران. در این بخش با برخی از چهره های نامدار مستعمراتی بریتانیا مانند لرد راندولف چرچیل، سر هنری دراموندولف، سر سیسیل رودز، راولینسون ها و غیره آشنا خواهیم شد و پیوند عمیق آنان را با زرسالاری یهودی خواهیم شناخت. علاوه بر روچیلدها، زرسالاران نامدار یهودی دیگر ـ به ویژه بارون موریس دوهرش، سر ارنست کاسل و خاندان ساسون ـ در این بخش معرفی شده اند.
جلد چهارم به پدیده الیگارشی پارسی و مباحث مرتبط با آن اختصاص دارد و در جلد پنجم به طور کامل به ایران پرداخته شده است. در پیوست های این مجلد علاوه بر کتابشناسی، تصاویر اسناد و اشخاص نیز مندرج خواهد بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
621
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/11/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
2
کاربر گرامی!
پیام شما به مدیر کل ارجاع داده شد.
دانلود شما به صورت نامحدود نیست. در روز می توانید 10 کتاب دریافت کنید. چنانچه نتوانسته اید از تعداد دانلود مجاز خود استفاده کنید، لطفا برای دریافت جواب به سایت ایمیل دهید.
من پس از تاسیس طرح جدید حمایت کاربران بلافاصله در آن شرکت نموده و حق امتیاز استفاده سه ماهه را پرداخت نمودم ولی با اینکه دو برابر مبلغ مندرج یعنی سی و چهار هزار تومان از حساب من کسر شد با اینهمه امروز زمانی که می خواستم کتابی را دانلود کنم دوباره صفحه پایان امتیاز ظاهر شد و باز به صفحه خرید امتیاز راهنمایی شدم می خواستم بدانم چگونه چنین چیزی ممکن است. با تشکر. جواد شوقی
زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک