رسته‌ها
زن روز - شماره 167 - 28 اردیبهشت 1347
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 19 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 19 رای
فهرست
---------------------------------------

آنها که پیروزی آفریدند !..
ده روز تمام قلب یک ملت، در میدان امجدیه، همراه توپ فوتبال می چرخید و می تپید!... دهمین روز، روز پیروزی بود! پیروزی فوتبالیستهای دلاور ما بر بیست ملت آسیا! این قهرمانان کیستند؟ و درباره زندگی و زن و خانواده چگونه می اندیشند؟ رپورتاژی که در صفحات ٤ و ۵ و ۶ و ٧ می خوانید، پاسخ این پرسش است و گفتگویی صمیمانه است با قهرمانان پیروز ما!
الهه، دختر شایسته ایران در شیراز!
هفته گذشته «الهه – عضدی» دختر شایسته ایران در سال ١٣٤٧، مهمان مردم مهربان شیراز بود: شهر شعر و ادب ایران، شهر حافظ و سعدی. در این سفر الهه خاطرات خوشی برای سفر به آمریکا ذخیره کرد. او در شیراز با پروفسور «بارنارد» نیز ملاقات و گفتگو کرد. شرح این سفر فراموش نشدنی را در صفحات ٨ و ٩و ١٠ و ١١ و ١٢ و ١٣ می خوانید.
اولاد شماره ٤١، از مادر شماره ١٣!
یک وکیل دادگستری که خود چهل و یکمین فرزند پدر، از سیزدهمین همسر اوست، از زندگی اندوهبار مادرش سخن می گوید، از آزادی زن ایرانی دفاع می کند و بر زنان آزاده ایران درود می فرستد. سخن او، سخن از دل برآمده ای است که بر دل می نشیند. (صفحات ١٤ و ١۵)
اندام زنها... و نخستین نگاه مردها!
راستی مردها چگونه زنی را زیبا می دانند؟ مردها در نخستین نگاه، چگونه به اندام زن می نگرند؟ آیا زیبایی فرمول خاصی دارد؟ نه! هفت مرد مشهور در این مقاله، زن زیبا را توصیف می کنند و از هفت نوع زیبایی حرف می زنند. (صفحه ٢٧)
دوئل مردان قورباغه ای در دریا!
« کیم - فیلبی » بزرگترین جاسوس قرن، در این قسمت از خاطرات خویش، ماجرای حیرت انگیز ربوده شدن « کراب » بزرگترین مرد قورباغه ای انگلیس را شرح می دهد: مردی که وقتی جسدش را در انگلیس دفن می کردند، خودش در خیابانهای مسکو می گشت! (صفحات ٢٠ و ٢١)
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
100
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mahjoob
mahjoob
1396/10/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زن روز - شماره 167 - 28 اردیبهشت 1347

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سپاس
اسکن بسیار زیبا و عالی شده!
دست مریزاد
زن روز - شماره 167 - 28 اردیبهشت 1347
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک