رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زیر ستاره پاییزی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 3 رای
نویسنده:
مترجم:
قاسم صنعوی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 3 رای
✔️ کتاب زیر ستاره پاییزی، رمانی نوشته ی برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات، کنوت هامسون است که اولین بار در سال 1906 چاپ شد. کنوت هامسون در این رمان، داستانی را خلق کرده که به شکلی جادویی، حال و هوای پاییز را به ذهن متبادر می کند. راوی داستان، کنوت پدرسن، که نام واقعی هامسون است، با شخصیت هایی با نام های گریندهوسن و لارس فالکنبرگ تصمیم به همکاری می گیرد. کنوت و لارس با یکدیگر به کار در مِلک کاپیتان فالکنبرگ، که هیچ نسبتی با لارس ندارد، روی می آورند و هر دویشان احساس می کنند که عاشق و شیفته همسر کاپیتان فالکنبرگ شده اند. با گذر زمان، کنوت از کار اخراج می شود و در حین تلاشی بی ثمر برای رسیدن به زن آرزوهایش، خود را اسیر در زندگی سابقش که از آن فرار کرده بود، می یابد.

از متن کتاب:
سالیان درازی است که چنین آرامشی نداشته‌ام... وقتی از جاده‌ای که گیاه بر آن می‌روید قدم به جنگل می‌گذارم قلبم بر اثر نوعی شادی که زمینی نیست به لرزه در می‌آید. نقطه‌ای از ساحل شرقی دریای خزر را که زمانی در آن به سر می‌بردم به خاطر می‌آورم . قدم به جنگل گذاشتم ، به حدی که اشک به دیدگان آورده‌ام به هیجان آمدم ، مگر قبلا به آنجا آمده بودم ، ولی به طور حتم می‌باید در زمانی دیگر به چنین جایی آمده باشم، هرچه فکر می‌کنم یادم نمی‌آید و اکنون من اینجایم . سرشار از امید، اکنون دیگر بار از هیاهوی شهر گریخته‌ام و....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1396/10/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زیر ستاره پاییزی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زیر ستاره پاییزی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک