رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
عروس بخارا
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 10 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 10 رای
✔در این کتاب، دو جریان مختلف تاریخی در قالب رمان بازگو می‌شود .جریان نخست مربوط به جنبش "المقنع "ـ دانشمند و مبارز ایرانی ـ است که قلعه مشهور او در "سیام "توسط قوای خلیفه عباسی فتح می‌شود .اما موضوع دوم کتاب، مربوط به دویست سال پس از قیام المقنع است که دوره سامانیان را شامل می‌شود" .صفیه "در این بخش از داستان، دختر زیبایی است که ماجرای عاشقانه‌ای را پدید می‌آورد .او خواهر زن عبدالرزاق سپهسالار خراسان است که ولیعهد سامانیان ـ منصور بن نوح ـ سخت دلباخته او می‌شود و طی آن ماجراهایی رخ می‌دهد که داستان براساس آن شکل گرفته است .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1396/10/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عروس بخارا

تعداد دیدگاه‌ها:
3
یک نمونه رمان تاریخی عالی است.
مهارت نویسنده در خیال پردازی بالاست و برهه ی تاریخی بسیار جذابی را برای داستان سازی انتخاب کرده ست، یعنی جنبش سپیدجامگان که از ماجراهای اسرار آمیز تاریخ ایران محسوب می شود.
نویسنده در خلال داستان، بسیاری نکات سیاسی، اجتماعی ، مذهبی و حتی ادبی راجع به روزگار سامانیان را با بیانی شیرین یادآور می شود،
گویی که مهارت او در داستان نویسی بیشتر از تاریخ نگاری باشد.
آفرین خسرو جون! بالاخره آدم یه جایی باهاس هنر واقعیشو بریزه رو دایره! ولی خودمونیم تو که توی قصه نویسی تبحر داشتی واس چی از اول نرفتی کتاب قصه ... خصومت داری با تاریخ؟ مگه نه؟ هههههههه ...
عروس بخارا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک