رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نگرش های نوین در فلسفه
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
جمعی از نویسندگان
جمعی از مترجمان

کتاب، حاوی چهار مقاله است که در آن عمدتا آرا و نظریات جدید در شاخه‌های مختلف فلسفی و تحولات اخیر در رویکردهای مختلف بررسی شده است .در مقاله نخست با عنوان "معرفت‌شناسی "از "ای.سی.گری لینگ "به دیدگاه‌های فلسفی دکارت تا کانت اشاره شده و درباره اخلاق، فلسفه علم، فلسفه ریاضی تا فلسفه تاریخ مطالبی بیان گردیده است .مقاله دوم با عنوان "فلسفه دین " از "چارلز تالیافرو "است .در این مقاله با نگاهی گذرا به وضعیت کنونی فلسفه دین مقوله اعتقادات دینی و نحوه دینی زندگی، صفات خداوند، و دلایل وجود خداوند بحث و بررسی می‌شود .در مقاله سوم "جان اسکروپسکی "در باب "فلسفه اخلاق "مباحثی درباره نظریه اخلاقی سودگرایی، عقل‌گرایی، و انتظارات انسان جدید از اخلاق را تشریح می‌کند" .فلسفه تحلیلی "از "جان.آر.سرل "مقاله پایانی کتاب است که عمدتا به شرح نظریه علی دلالت، نظریه قصد گرایانه معنا، دیدگاه‌های ویتگنشتاین و تحولات فلسفه تحلیلی در پنجاه سال اخیر، اختصاص می‌یابد .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1396/09/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نگرش های نوین در فلسفه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
ممنونم برای آپلود این کتاب از آپلودکننده محترم. تا جایی که یادمه این کتاب 2 جلدی بود. درست یادمه؟ و اگر اینطوره، آیا امکان آپلود جلد دیگه میسر هست؟
نگرش های نوین در فلسفه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک