رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

دادرسی‌های بین المللی: دیوان بین المللی دادگستری در تئوری و عمل

دادرسی‌های بین المللی: دیوان بین المللی دادگستری در تئوری و عمل
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 13 رای
چند نکته در مورد این کتاب قابل ذکر است: 1- دادرسی بین المللی در طول صد سال گذشته یعنی عملا پس از کنفرانس 1899 و 1907 صلح لاهه پا به عرصه حیات نهاد و سپس تدریجاً مسیر تکاملی خود را پیمود. ضرورت داشت تا در یک فصل از دفتر مقدماتی بدان پرداخته شود. 2- مفهوم اختلافات بین المللی و انواع آن و بحث های راجع به آن در دو سه دهه اول قرن بیستم، سخت اذهان محققین غربی را خود مشغول کرده بود و حاصل آن، آثار گرانبهایی شد که از سوی بعضی از دانشمندان طراز اول آن دیار مانند لوترپاخت ها و ورزیل ها به رشته تحریر درآمد و چون ادبیات حقوقی بین المللی ما در این زمینه خلا وجود داشت، ترجیح داده شد که یکی از فصول دفتر مقدماتی بدان اختصاص یابد. هر چند باید اذعان داشت که طرح چنین بحثی، قدری کهنه شده است. 3- دادرسی های حقوق بین المللی فرایند تحول و تکامل طرح غیر حقوقی و خاصه دیپلماتیک حل اختلافات است. به همین دلیل، به طور بسیار سریع و قبل از ورود به بحث شیوه های حقوقی حل و فصل اختلافات بدان پرداخته شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1397/02/21
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دادرسی‌های بین المللی: دیوان بین المللی دادگستری در تئوری و عمل

تعداد دیدگاه‌ها:
3
این کتاب بسیار مفید و کاربردی است. می توان به عنوان یک مرجع معتبر در مقالات و پایان نامه از آن استفاده کرد. ممنون و نهایت تشکر
این کتاب رو از کجا میتونم دانلود کنم یا بخرم؟
دادرسی‌های بین المللی: دیوان بین المللی دادگستری در تئوری و عمل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک