رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

بررسی روند همگرایی در اتحادیه اروپا

بررسی روند همگرایی در اتحادیه اروپا
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 12 رای
اتحادیه اروپا به عنوان موفق ترین الگوی همگرایی منطقه ای، یکی از بازیگران اصلی در نظام جهانی و منادی ظهور ایالات متحده اروپا در آینده است. ظهور این اتحادیه یکی از حوادث تعیین کننده در قرن بیستم بود و موجب تحولات
عمده ای در روابط بین الملل در قرن بیست و یکم شده و خواهد شد. این اتحادیه که در پاسخ به شرایط خاص پس از جنگ جهانی دوم و از مرکزیت افتادن این قاره و تضعیف قدرت های اروپایی در عرصه جهانی به وجود آمد امروزه با 28 کشور عضو و جمعیتی در حدد 500 میلیون نفر، سومین گروهبندی جمعیتی بزرگ جهان را تشکیل می دهد که با برخورداری از یک چهارم ثروت و درآمد جهانی، یکی از بزرگترین قطب های تجاری و از مراکز شاخص صنعتی، فناوری، سرمایه گذاری، مالی و اعتباری نظام بین الملل به شمار می آید. همچنین این اتحادیه در نهادهای مهم بین المللی همچون شورای امینت سازمان ملل و گروه 8 کشور صنعتی نیز نقشی مهم و اثرگذار را داراست.
با توجه به نقش مهم و اثرگذار این اتحادیه در عرصه جهانی، بررسی فرایندی که باعث شد اروپاییان بار دیگر قدرت و شکوه گذشته خود را بازیابند، برای جامعه علمی ما اهمیت ویژه ای دارد. از این رو، این کتاب تلاش کرده تا با استفاده از روش تحلیلی – توصیفی و استفاده از چهارچوب نظری مناسب، روند همگرایی در میان دولت های اروپایی را تجزیه و تحلیل کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mj_Rustaei
Mj_Rustaei
1396/08/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بررسی روند همگرایی در اتحادیه اروپا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بررسی روند همگرایی در اتحادیه اروپا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک