رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تصاعدها و لگاریتم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
آنچه را دانش پژوه ریاضیات پیش دانشگاهی در زمینه تصاعدها و لگاریتم جستجو می کند می تواند در این کتاب یکجا بیابد و از آنها به صورتی خود آموز بهره بگیرد. چون کتاب، مثالها و مسئله ها و تمرینهای فراوان دارد و نکته هایی دقیق، حتی در تمرینها و مسئله های آن طرح شده است، دانشی عمیقتر به خواننده می آموزد.

تصاعدها حالتهایی ویژه از دنباله ها است. دو بخش نخست کتاب به بیانی ساده به دنباله و رشته ها اشاره هایی دارد. جدول دو صفحه ای لگاریتم تابعهای مثلثاتی که همراه با جدول چهار رقمی لگاریتم اعداد در پایان کتاب چاپ شده است، به دانش پژوه این رشته کمک می کند تا در حل تمرینها و مسئله ها و پاسخ دادن به تستها، این جدولها را به کار برد و از مراجعه به جدولهای مشابه که جداگانه چاپ شده اند بی نیاز باشد.

کتاب به گونه ای تنظیم شده است که خواننده، گام به گام، تصاعدها و لگاریتم را به صورت خود آموز فرا می گیرد و این توانایی را پیدا می کند که پاسخ هرگونه آزمون تستی یا تشریحی در این زمینه را به آسانی بیابد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
eastsun
eastsun
1396/06/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تصاعدها و لگاریتم

تعداد دیدگاه‌ها:
1
بسیار عالی تنوع کتاب ها رو لطفاً بیشتر کنید و این که سعی کنید کتاب های علوم پایه بیش تری بیارید
تصاعدها و لگاریتم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک