رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جوجه تیغی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 15 رای
نویسنده:
مترجم:
نسرین ضابطی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 15 رای
✔️ كتاب «جوجه تیغی» مجموعه‌ای از داستان‌های به هم پیوسته است كه خاطرات مردی به نام رشاد ساپماز معروف به «جوجه تیغی» را بازگو می‌كند. موضوع كلی این كتاب مصداق واقعی ضرب‌المثل کینه‌ی شتری در فرهنگ عامیانه‌ی ماست. آنجا که ما بدی در حق خود را نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌كنیم و همیشه در پی تلافی هستیم حتی به بهای صدمه زدن به خود.
قهرمان كتاب «جوجه تیغی» دست به هر كاری می‌زند كه نبخشد، فراموش نكند و از اینكه فریب بخورد و احمق فرض شود بیم دارد. او عاشق انتقام گرفتن است، در هر شرایطی به دنبال تلافی كردن است و اگر از کسی برنجد یا چیزی موجب ناراحتی‌ا‏ش بشود مدت‌‏ها وقت صرف می‌کند تا با یک برنامه‏‌ی کاملا حساب شده راهی برای انتقام گرفتن و غافلگیر كردن طرف مقابل پیدا كند غافل از اینكه نفرت چون تیری است كه قبل از اصابت، پرتاب‌كننده را هدف قرار می‌دهد.

صلحی دلک نویسنده اهل ترکیه است که این کتابش برنده بزرگترین جایزه ادبی داخل ترکیه شد . کتاب با نثر ساده و دارای مایه های طنز هست.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1396/02/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جوجه تیغی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جوجه تیغی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک