رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آتشفشان طلا
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 25 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 25 رای
✔️ این كتاب ادامه داستان زمین شماره 129 و دنباله حوادثی است كه برای دو پسرخاله جویای طلا یعنی "سامی اسكیم "و "بن رادل "روی می‌دهد. در داستان گذشته، در اثر طغیان رودخانه، زمین 129 به زیر آب می‌رود و بن رادل دچار شكستگی پا می‌شود. سامی اسكیم با زحمت فراوان پسرخاله مصدومش را برای معالجه به داوسون سیتی می‌رساند .در پی آن بن ناگزیر یك ماه و اندی در بیمارستان بستری می‌شود. در همان جاست كه بن با مردی به نام ژاك لرون آشنا می‌شود. او كه آخرین روزهای عمرش را سپری می‌كند بیش از مرگ، نقشه كوه طلا را كه بر روی پوست كشیده شده، به ژان و بن رادل می‌دهد. پس از آن، بن و سامی در جست و جوی طلا عازم محلی می‌شوند كه بر روی نقشه مشخص شده است. آنها در این سفر حوادث و ماجراهای خطرناكی را پشت سر می‌گذارنند كه شرح آن در كتاب آمده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1395/11/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آتشفشان طلا

تعداد دیدگاه‌ها:
1
عنوان اصلی این کتاب به انگلیسی "The Golden Volcano" و با نام فرانسوی "Le Volcan d'or" بوده و یکی از رمانهای ماجراجویانه ژول ورن می باشد که با زمینه جستجو و تب طلا در آمریکای شمالی در بر دارنده یک داستان عشقی نیز می باشد. این رمان در چند جلد با نام های "ارثیه طلایی" ، "زمین شماره 129" ، "آتشفشان طلایی" و " زمین طلایی" توسط آقای فروردین پارسای ترجمه و توسط انتشارات راستی نو منتشر شده است.
البته این کتاب حاضر که با عنوان اصلی "آتشفشان طلایی" توسط آقای "کیومرث پارسای" ترجمه شده است بطور خلاصه شامل کل متن اصلی کتاب می باشد.
آتشفشان طلا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک