رسته‌ها
تاریخ یک جنایت
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 701 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 701 رای
✔️ ویکتور هوگو نویسنده نامدار فرانسوی در کتاب تاریخ یک جنایت در قالب داستان به بررسی اوضاع و احوال کشور فرانسه می پردازد. این اثر برگرفته از طبیعت و خلق و خوی یک نویسنده فرانسوی است که با در نظر گرفتن شرایط و اوضاع عجیب آن وقت کشور فرانسه کتاب تاریخ یک جنایت را می نگارد .
با این حال این اثر به خوبی می تواند بازتابی از خلقیات ویکتور هوگو باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
563
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ماهتاب
ماهتاب
1388/11/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ یک جنایت

تعداد دیدگاه‌ها:
24
حکومت فرانسه سلطنتی بود تا زمانی که قیام شد جمهوری و قانون اساسی روی کار اومد اما ناپلئون دست به کودتا زد و جمهوری را لغو کرد و سرانش را به زندان انداخت و البته جمهوری خواهان و مردم هم مبارزات زیادی انجام می دن . هوگو خودش درگیر این قضیه بوده و کتاب شرح این کودتا و قیام های بعد از اون هست.
کتاب متوسطی هست خیلی طولانیه اما قشنگ نوشته یعنی با وجود خاطره نویسی بودنش اونم در ارتباط با جنگ برای من جذابیت نوشت نحوه بیانش و قلمش . کسلم نمی کرد و خیلی راحت روند را پیگیری می کردم اما مشکلش طولانی بودنش بود یعنی از یک جایی به بعد حوصله آدم را به سر می برد .
ویکتور هوگو خودش هم اهل سیاست بوده و پست های مهمی مثل نمایندگی مجلس را هم داشته . اون اول از موافقان لوئی ناپلئون بوده ولی بعد ضد اون می شه و طی همین کودتا از کشور خارج می شه و به بلژیک می ره و تنها بعد از مرگ شاه بوده که به کشور برمیگرده
داستان متوسطی است. اما زیبا نوشته شده و در واقع شرح خاطره گونه ای از حوادثی است که شامل کودتای ناپلئون سوم در فرانسه می شود که منجر به لغو جمهوری می گردد. ویکتور هوگو خودش درگیر این قضیه بوده و کتاب شرح این کودتا و قیام های بعد از اون هست.
میشه واسه من بفرستینش لطفا ؟
ممنون میشم
هرکس کتاب روخواست ایمیلشو بذاره تا براش بفرستم من قبلا دانلودش کردم
جاي بسيار تاسف است كه از اين نويسنده بزرگ و نامدار جهان تنها دو كتاب در كتابخانه الكترونيك موجود است.
ویکتور هوگو بزرگترين شاعر قرن نوزدهم فرانسه و شايد بزرگترين شاعر در عرصه ادبيات فرانسه و نيز داستان نويس،درام نويس و بنيانگذار مكتب
رومانتيسم است شاهکار جاودانه او بینوایان است از این کتاب هم تشکر 8-)
در مورد کتابای چارلز دیکنز حق با شماست و در توضیحاتشون به این مطلب اشاره شده ولی کتابای جان کریستوفر همه که کاملن!:stupid:
سلام سایتتون خیلی جالبه ولی نویسندگانی مثل چارز دیکنز یا جان کریستفر که به شکلی داستان را بیان میکنند که انسان حس میکنید که در صحنه حاضر است یعنی داستان را با تمام نکات ریز بیان میکنند.خلاصه کردن کمی ضدحال است.
باتشکر
تاریخ یک جنایت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک