رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
او یک زن
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 19 رای
محتوای این کتاب الکترونیکی، نسخه اینترنتی داستان «او، یک زن» نوشته‌ی خانم چیستا یثربی عزیز است که سخاوتمندانه آن را به صورت پاورقی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده‌اند. هر گونه کپی‌برداری بدون ذکر نام نویسنده، غیرقانونی و غیراخلاقی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
shadi_kh
shadi_kh
1395/09/16

کتاب‌های مرتبط

کجا بجویم تو را ؟
کجا بجویم تو را ؟
5 امتیاز
از 1 رای
زمین بکر
زمین بکر
4.4 امتیاز
از 14 رای
آدم زیادی
آدم زیادی
4.5 امتیاز
از 35 رای
سه تفنگدار - جلد ۲
سه تفنگدار - جلد ۲
4.7 امتیاز
از 48 رای
وزن واژه
وزن واژه
4.4 امتیاز
از 10 رای
پشت دیوارهای حرمسرا - جلد ۳
پشت دیوارهای حرمسرا - جلد ۳
4.6 امتیاز
از 14 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی او یک زن

تعداد دیدگاه‌ها:
1
رمانی موفق در ژانر اجتماعی است که به موضوع ازدواج اجباری و تبعات ویران‌گر آن پرداخته است. این رمان مانند دیگر داستان‌های یثربی در عین روان بودن، پیچیدگی‌هایی دارد که بر جذایت این اثر می‌افزاید.
او؛ یک زن، روایت‌گر زندگی دختری است که در سن نوجوانی حوادث تلخی را تجربه می‌کند و در طول زندگی‌اش با چالش‌هایی روبه‌روست که شخصیتی متفاوت و بیمارگونه از او می‌سازد. این رمان عاشقانه - اجتماعی همانند بیشتر آثار یثربی بر محوریت دشواری‌های زندگی زنان و خطرات و تهدیداتی که متوجه آن‌هاست قرار دارد. بن‌مایه‌های اصلی این داستان مضامینی همچون نابرابری‌های جنسیتی، باورها و عرف‌های غلط جامعه است که منجر به زن ستیزی می‌شود. رمان او؛ یک زن، دربردارندۀ رخدادهای گوناگون و هیجان‌انگیزی است که داستان را در عین پیچیدگی بسیار خواندنی می‌کند.
او یک زن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک