رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شما که غریبه نیستید
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 26 رای
«شما که غریبه نیستید» شرح خاطرات دوران کودکی پر ماجرا اما جالب و خواندنی هوشنگ مرادی کرمانی است. خاطرات کودکی که گاه شیطنت و بازیگوشی‌اش خواننده را به خنده وامی‌دارد و گاهی هم مظلومیت‌ و تنهایی‌اش، چشم‌های مخاطب را خیس اشک می‌کند.
در بخشی از کتاب آمده است: «نمی‌دانم، یادم نیست چند سال دارم. صبح عید است. بچه‌های مدرسه آمده‌اند به عید دیدنی پیش عمو. عمو قاسم، معلم است. جوان خوش‌لباس و خوش‌قدوبالایی است. کت و شلوار می‌پوشد. توی روستا چند نفری هستند که کت و شلوار می‌پوشند. «کت و شلوار فرنگی». کت و شلواری که رنگ کت با شلوار یکی است و شلوار را با کمربند می‌بندند؛ لیفه‌ای نیست. عمو، معلم مدرسه‌ی روستاست. من هنوز به مدرسه نمی‌روم...»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1395/08/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شما که غریبه نیستید

تعداد دیدگاه‌ها:
5
روایتی شیرین از زندگی نویسنده در روستایی کوچک و دور. بقدری روزمرگی های روستا قشنگ و زیبا بیان شده که ازخوندنش سیر نخواهید شد. بسیار لذت بردم و چیزی یاد گرفتم
سلام. لطفن من رو راهنمایی کنید که چطور میتونم کتاب های استاد کرمانی رو دانلود کنم؟ برای من لینک دانلود فایل نمیاد. گویا بخاطر حق مولف هست این مشکل!
تلخ ترین بخش کتاب صفحات ۱۸۸ و ۱۸۹ و ۱۹۰. نوشته های استاد مرادی کرمانی در سطح جهانی حواننده دارد. باتشکر از آپلود کننده گرامی.
کتاب خیلی جالبیه. خاطراتشو بصورت یک انشا و همه چیز را با سخن خود و عامیانه بیان کرده است
شما که غریبه نیستید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک