رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
روان های روشن
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
کتابی که خوانندگان گرامی پیش رو دارند شامل تصویرهایی است از روانهای روشن و جانهایی پاک که ساعتها و روزهای بسیاری از زندگی نویسنده ی این سطور را بارور کرده و خاطر او را خوش داشته اند. بعضی از آنها ممکن است در نظر شما آشنا و مانوس بوده چندان بی سابقه نباشند اما در هر حال برای بنده لطف و جاذبه ای خاص دارند چندان که بارها به آنها اندیشیده و ساعتها با آنها به سر برده ام. بنابراین اگر گفته شد اوقات مطبوع و مغتنمی را با آنها گذرانده ام سخنی نابجا نیست.
هر یک از این چهره ها از آن یکی از اشخاص داستانی کوتاه از ادبیات فارسی است که به جهتی نظر مرا جلب کرده و به تفکرم واداشته است. در هرفصل آنچه بصورت تداعی معانی و جریان طبیعی اندیشه و تخیل به ذهن نویسنده خطور کرده به قلم آمده است. به این سبب است که هیچ آداب و ترتیبی نجسته و آنچه بر اثر تامل و تخیل بر من گذشته باز گرفته ام. تنها انتخابی که در میان بوده کوتاهی داستان هاست تا حوصله ی یک فصل از چنین کتابی باشد و نیز تنظیم یادداشتها که بعد صورت گرفته و در پای صفحات آمده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mahan bahram khan
mahan bahram khan
1395/08/07
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روان های روشن

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
روان های روشن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک