رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قصه ها و افسانه های مردم ایرلند
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 31 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 31 رای
✔️ ایرلند سومین جزیره بزرگ اروپا و بیستمین جزیره بزرگ جهان است. این جزیره تا سده هفدهم با جنگل ‌های انبوه پوشیده شده بود ولی امروزه از بی‌جنگل‌ترین مناطق اروپا است. پیش از گسترش زبان انگلیسی، زبان ایرلندی بیش از دو هزار سال زبان بومی مردم این کشور بود. ایرلند سهم بزرگی در شاخه‌ های مختلف ادبیات جهان، بخصوص ادبیات انگلیسی داشته‌است. هویت یک ملت بیش از همه با افسانه ها و روایات قومی و قصه های عامیانه آن ملت معرفی می شود. کتاب قصه ها و افسانه های مردم ایرلند که از 46 داستانی تشکیل شده است که در سه بخش قصه های پریان، قصه های عجیب و قصه های جانوران تدوین شده اند و به همت آیلین اُفائولین جمع آوری گردیده اند. این مجموعه توسط محمد گذرآبادی به فارسی ترجمه شده و در سال 82 با همکاری انتشارات کتابهای کیمیا (هرمس) و مرکز بین المللی گفتگوی تمدنها منتشر گشته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/08/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قصه ها و افسانه های مردم ایرلند

تعداد دیدگاه‌ها:
1
من این کار رو نخوندم! ولی به ترجمه های گذرآبادی اعتماد دارم، ایشون معرف حضور بچه های سینمایی هستند، و انصافاً حق زیادی به گردن فیلم نویسی و نقد ایران داره! تا وقتی که گذرآبادی به نحو شایسته ای کتاب های سینمایی درباره ی داستان و فیلم نامه نویسی رو ترجمه نکرده بود، آشفتگی زیادی در کاربری واژه ها و اصطلاحات روایی و سینمایی و معنا و مفهومشان وجود داشت. خیلی از آقایون بعد از خواندن کتاب های گذرآبادی منتقد سینما شدند!!
گذرآبادی مترجم کتاب : "داستان" رابرت مک کی، "آناتومی داستان" جان تروپی و سی چهل تا کتاب خوب دیگه درباره ی داستان شناسی و ساختارهای روایی است. یک "فرهنگ فیلمنامه" هم گردآوری کرده که خیلی کارآمد و به دردبخوره. قلمش پاینده.
قصه ها و افسانه های مردم ایرلند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک