رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دانشنامه اصولیان شیعه
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 23 رای
دانش اصول، منطق اجتهاد به شمار می‌رود که از دیر باز، در میان فقیهان، پر اهمیت تلقی شده است. آنان با رویکردهای گوناگون در توسعه اصول نقش به سزایی داشته‌اند. از آنجا که برای دست یابی به تاریخ واقعی هر دانشی باید نظریات و دیدگاه‌های آن را در بستر تحولات بررسی کرد، برای شناخت تاریخ تفصیلی اصول و آگاهی از نوآوری‌ها و تأثیر پذیری‌ها چاره‌ای جز پژوهش و کاوش در خصوص افکار و اندیشه‌های اصولیان وجود ندارد. کتاب دانشنامه اصولیان شیعه ضمن برشمردن اصولیان شیعه، مهم‌ترین آنان را که در تحولات اصول نقش محوری داشتند با چهار رویکرد، بررسی زندگی‌نامه و آثار روش شناسی، تأثیر پذیری و نو‌آوری‌ها بررسی کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/06/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دانشنامه اصولیان شیعه

تعداد دیدگاه‌ها:
2
با تشکر از بارگزارکننده محترم، متاسفانه نویسنده، این کتاب را بیشتر از روی دو کتاب مرحوم استاد دکتر ابوالقاسم گرجی یعنی تاریخ فقه و فقها و ادوار اصول فقه انتحال کرده اند. شیوه ای که در حوزه مرسوم است. کاش لااقل کمی در این کتاب نسبت به زحمات آن مرد بزرگ حق شناسی می شد.
سلام علیکم
از آپلودکننده این اثر پرکاربرد و ارزشمند خیلی متشکر و قدردانم
دانشنامه اصولیان شیعه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک