رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فال و تماشا: مجموعه مقالات ادبی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 15 رای
به کوشش: علی دهباشی

سید محمّدعلی جمال‌زاده را پایه‌گذار داستان‌نویسی نوین فارسی و ندا دهنده تجدید حیات نثر فارسی شمرده‌اند. عموم کسانی که درباره نثر فارسی معاصر و داستان‌نویسی جدید فارسی بحث کرده‌اند، جمال‌زاده را پیشرو این طریق شمرده و از سهم بزرگ او در این کار یاد نموده‌اند. تأثیری که یکی بود و یکی نبود، در نثر و داستان‌نویسی فارسی به جا نهاد. نام جمال‌زاده را همیشه زنده و پایدار خواهد داشت و اگر در دیباچة آن کتاب، ابراز امیدواری کرده است که صدای وی مانند بانگ خروس سحری، کاروان خواب‌آلود ادبیات را بیدار سازد،‌این امیدواری تا حدّ‌ زیادی در نویسندگی فارسی به حصول پیوسته است. مجموعة حاضر حاوی مقالات ادبی سید محمّدعلی جمال‌زاده است که پس از یک دست کردن رسم‌الخط، املای کلمات و علایم نقطه‌گذاری به چاپ رسیده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/06/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فال و تماشا: مجموعه مقالات ادبی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
لطفا کتاب نقد و تقسیر آثار محمدعلی جمالزاده و نفد و تفسیر آثار صادق چوبک رو در سایت قرار بدید . الان در شروع دانشگاه ها این کتابها مورد نیاز دانشجویان و علاقه مندان به کتاب است و قیمت کاغذی هر کدامشان 84000 تومان است و امثال من از عهده خریدنش بر نمی یاییم . لطفا هر کسی این کتابها رو داره در سایت قرار بده یا خواهشا در پروفایلم قرار بده و سپاسگزار می شم .
فال و تماشا: مجموعه مقالات ادبی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک