رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

کتاب آمریکا 3: ویژه روابط آمریکا - اسرائیل

کتاب آمریکا 3: ویژه روابط آمریکا - اسرائیل
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 16 رای
شورای غیردولتی روابط خارجی موسسه ابرار معاصر تهران
روابط چندمنظوره ایالات‌متحده و رژیم صهیونیستی، به‌واسطه ارتباط مستقیم آن با منافع حیاتی دوطرف، هم‌اکنون از آنچنان استحکامی برخوردار است که تغییر در رؤسای دو دولت نیز نتوانسته است دگرگونی عمیقی در سطح این مناسبات ایجاد نماید. به‌ویژه که با فعالیت‌های سازمان‌یافته، پیچیده و یکپارچه لابی‌های یهود در درون ارکان حکومت واشنگتن ـ اعم از کاخ‌سفید، کنگره و سایر سازمان‌ها و بازیگران مؤثر در ساخت قدرت ـ که به‌طرز مبسوط در کتاب حاضر به آن پرداخته شده امکان هرگونه تنش یا سردی در روابط دوجانبه، به حداقل رسیده است.
در این کتاب، سعی داشته‌ایم طی ۸ مقاله، علاوه بر بررسی پیشینه مراودات آمریکا و اسرائیل و نیز منافع دو طرف در تعمیق آن، به‌طور خاص به جایگاه یهودیان و چگونگی عملکرد لابی یهود در سیاستگذاری‌های واشنگتن به‌ ویژه سیاست خارجی و ارائه کمک‌های مالی و نظام به تل‌آویو بپردازیم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/05/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کتاب آمریکا 3: ویژه روابط آمریکا - اسرائیل

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کتاب آمریکا 3: ویژه روابط آمریکا - اسرائیل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک