رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

بولتن ویژه: سياست خارجی دولت جديد ايالات متحده

بولتن ویژه: سياست خارجی دولت جديد ايالات متحده
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 6 رای
نظارت و اجرا: موسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران

نشست "سياست خارجی دولت جديد ايالات متحده؛ نحوه تاثیر نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بر ژئوپولتیک و ادراکات جهانی" با حضور مدیران برنامه های منطقه ای مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی در نوامبر 2004 برگزار شده است. این مرکز تحقیقاتی و پژوهشی برجسته با هدف ارائه تحلیل های استراتژیک و راهکارهای سیاسی بنیان نهاده شده و فعالیت هایی چون ارزیابی ریسک های سیاسی، تحلیلی مسائل منطقه ای، نظارت بر ثبات و امنیت بین المللی، ایجاد شبکه های استراتژیک و بررسی سیاست های خارجی و امنیتی آمریکا را بر عهده دارد.
این نشست از دو بخش تشکیل شده است که بخش نخست آن مسائلی نظیر "رهبری بین المللی ایالات متحده"، "تعمیق و گسترش روابط فراآتلانتیک"، "جنگ علیه تروریسم"، "استراتژی خاورمیانه بزرگتر"، "مناقشه اعراب-اسرائیل"، "عراق و آینده آمریکا در این کشور"، "سیاست ایالات متحده در قبال هند، پاکستان و جنوب آسیا"، "سیاست ایالات متحده در قبال ایران و برنامه هسته ای آن" و "موضع بوش در برابر متحدان بین المللی و مخالفان داخلی" مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.
در بخش دوم تحت عنوان "پرسش و پاسخ"، به سوالاتی در زمینه "برخورد تمدن ها"، "نفت عراق و تاثیر آن بر سیاست های نفتی ایالات متحده در خاورمیانه در مناطق دیگر"، "سیاست آمریکا در قبال آمریکای لاتین، مکزیک، کوبا و سازمان ملل متحد"، "نقش وزارت خارجه در دور دوم ریاست جمهوری بوش" و "سیاست ایالات متحده در قبال چین، روسیه، سوریه و مصر" پاسخ داده شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بولتن ویژه: سياست خارجی دولت جديد ايالات متحده

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بولتن ویژه: سياست خارجی دولت جديد ايالات متحده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک