رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ماجراهای پدر براون، کشیش کاراگاه: صلیب آبی و شش داستان دیگر

ماجراهای پدر براون، کشیش کاراگاه: صلیب آبی و شش داستان دیگر
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
✔️ داستان های «پدر بروان» یکی از نامتعارفترین پرسوناژهای تاریخ ادبیات پلیسی – جنایی که با شیوه منحصر بفرد خویش به کاوشگری در حل مسائل و معماها می پردازد.
«پدر بروان» این کشیش کاتولیک رومی خپله و عینکی همیشه کلاه برسر و عصایی در دست دارد و با صورت گرد و نگاه کودکانه‌اش ساده‌دل و هالو به نظر می‌رسد، هیئتی چنان پیش پا افتاده دارد که در بیشتر مواقع حضورش فراموش می‌شود. او با دانش و تکنیک‌های پلیسی بیگانه است اما آنچه او را در حل معما کمک می‌کند عقل سلیم است و قابلیت درک بدیهیاتی که سایرین بی‌توجه از کنارشان می‌گذرند یا از فهم‌شان عاجرند، او با وجود حرف‌های پرت و پلایی که می‌زند نکته‌بین و باریک‌اندیش است. خالق پدر براون، «گیلبرت کیت چسترتون»، ادیب بلند آوازه انگلیسی است که آثار مختلفی در زمینه مقاله‌نویسی، نقد ادبی، شعر، رساله، رمان و داستان کوتاه پدید آورده است. از مهم‌ترین رمان‌های او «ناپلئون ناتینگ هیل»، رمانی دربارۀ جنگ داخلی در حومۀ لندن، و «مردی به نام پنج‌شنبه» است که این آخری را بسیاری از منتقد‌ها شاهکار او می‌دانند. «چسترتون» در کل پنجاه و یک داستان کوتاه نوشت که قهرمان‌شان پدر براون است. این داستان‌ها در پنج مجموعه منتشر شده‌اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/05/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ماجراهای پدر براون، کشیش کاراگاه: صلیب آبی و شش داستان دیگر

تعداد دیدگاه‌ها:
1
در مشخصات ناشر رو طرح نو و سال چاپ رو 1382 زدید، ممنون میشوم دسترسی به کتاب رو ازاد کنید.
ماجراهای پدر براون، کشیش کاراگاه: صلیب آبی و شش داستان دیگر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک