رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ترانه‌ها و آهنگ‌های جاودانه
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 32 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 32 رای
ترانه های ایرانی و مجموعه ای از سرودهای ملی و انقلابی ایران همراه با نت موسیقی مجموعه ای است کامل و بینظیر از نت قطعات زیبای موسیقی ایرانی همراه با شعر آن. اثر حاضر که «ترانه ها و آهنگهای جاودانه» نام دارد و به اهتمام آقای حبیب الله نصیری فر می باشد . این کتاب در حدود 1130 صفحه است و می توان گفت که تقریبا اکثر آهنگ های جاودانه و زیبا به همراه نت ترانه ها آورده شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/04/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ترانه‌ها و آهنگ‌های جاودانه

تعداد دیدگاه‌ها:
2
جالبه غالب آهنگهای قدیمی وماندگار در این مجموعه آمده حتی ترانه هایی که جمال وفایی خوانده ولی ازترانه های زیبا وماندگار بانوی هنر وآواز ایران خانم مرضیه ، یا منوچهرسخایی یاعماد رام درآن اثری نیست یا اگرهست جلوی نام خواننده خالی است که این اثر جالب ومفید رادچارخدشه نموده این هنرمندان جزءتاریخ هنراین سرزمین هستند وجدا ازموضع گیری سیاسیشان مقبول مردم وزمزمه پیران وجوانان سانسور وتنگ نظری تاکجا درفرهنگ حاکمیتنفوذ کرده.شب باتمامی ظلمت خود قادر به خاموشی یک شمع نیزنیست
ترانه‌ها و آهنگ‌های جاودانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک